קולו המאונפף של גלעד כהנא מכוון את הגחמה המילולית/ מוזיקלית אל שולחן הדי ג'יי שמפעיל את רחבת הדאנס קלאב. גלעד שר על התאהבות של מבט ראשון שאין לה סיכוי. למעשה, זו אינה התאהבות אלא משיכה רגעית המוגבלת לאלמנט חיצוני מדליק בלי שום סימנים שזה הולך להפוך לקשר ייחודי. הוא רק מודע לכך שהאוביקט אליו הוא נמשך אינו בר השגה. "את יפה מדי בשבילי/ ואין לי סיכוי אין לי/ אלחם בך אלחם ואז את תנצחי".
האזנתי באוזניות טובות. אחלה סאונד. שיר EDM מובהק, מוגבל מלודית. בולטים עליונות הביט האלקטרוני והקול הממוסטל של הזמר שמחפש מגע עיניים עם הבלתי מושגת. אין כאן שום חוכמה מוסיקלית. הדאנס משתלט בהפקה אפקטיבית וקורא לרחבת המועדון הדחוסה בגופות מפזזים, שם ככל הנראה ימצאו העיניים כמה נחשקות שהדובר יבקש להתביית עליהן עין בעין ולדמיין כיד הדמיון הפרועה.
*** החיבור בין גלעד כהנא וגיא מוזס החל לפני כשנתיים, כאשר מוזס פנה לכהנא להשתתף בקטע אחד, השניים נפגשו באולפן של מוזס ובאותו הלילה הוקלט כמעט אלבום שלם בפרץ יצירתי נדיר.
גלעד כהנא וגיא מוזס תראי אותי במאית: זיו ממון שחקנית: גאלה קוגן מפיק ראשי: גיא מוזס
תראי אותי/ אני שלך/ אולי תהיי שלי?
את תיקחי אותי ככה או ככה/ אבל אני אלחם בסבך
אלחם בך/ אלחם/ אלחם בך/ אלחם ואז את תנצחי אותי
תראי אותי/ אני שלך/ אולי תהיי שלי?
כן ככה זה עובד בסבך/ היא מוצאת אותך אתה מוכרח
להזיז את הגוף כך וכך/ להזיז את הגוף כך וכך
תראי אותי/ אני שלך/ אולי תהיי שלי?
את יפה מדי בשבילי/ ואין לי סיכוי אין לי
אלחם בך אלחם ואז את תנצחי
אני יודע שאת היחידה שיודעת/ להזיז את הגוף כך וכך
תראי אותי/ אני שלך/ אולי תהיי שלי
אני רץ רץ רץ/ להשיג הכל