ג'סטין ביבר מכחיש אבהות

/5

תשפטו אותי על המוסיקה, נזעק ג'סטין ביבר, אחרי שגברת שמועה וגברת רכילות סיפרו שהוא במז"ט אבא, אחרי שהכניס להריון מישהי כאשר היה בן 16 (הוא כבר בן 17!)
טורי הרכילות מתעמקים בפרשה: מדובר במעריצה בת 20. התינוק (זכר) נולד לפי הגברות הנ"ל ביולי השנה.
ביבר צייץ ל-14 מיליון משתמשי טוויטר: לא היה ולא נברא. מידע שקרי וזדוני. תשפטו אותי על המוסיקה. לא על הרפש הזה.
מתברר שהכבר מעבר לרכילות: נערה בת 20 העונה לשם מריה יטר (בתמונה למעלה) כבר ביקרה בבית המשפט בסאן דייגו למלא טפסים. לדבריה, פגשה את ביבר באוקטובר 2010 מאחורי הקלעים של ההופעה שנערכה בסטייפס סנטר בלוס אנג'לס. ג'סטין הציע לה, לדבריה, להגיע איתו "למקום פרטי", כך כתבה בתביעתה, וגם שהוא רוצה לקים איתה יחסים. המקום שנמצא – חדר שירותים מאחורי הקלעים. יטר מפרטת מה הלך שם, כולל דרישתה שביבר ישתמש בקונדום. ג'סטין סרב, וב-6 ביולי נולד בייבי בוי, 36 שבועות אחרי האירוע ההוא.
יטר הייתה אז בת 19. ביבר בן 16, מה שאומר שהיא מסכנת עצמה בתביעה על … אונס קטין לפי חוקי קליפורניה. בינתיים דורשת יטר בדיקת אבהות בתקווה לקבל מביבר דמי מזונות. אם יתברר כי יש אמת בדבריה, ביבר לא יתקשה לעמוד בנטל: הונו מוערך כיום ב-85 מיליון דולר. מכל מקום , עורכי דינו כבר הצהירו כי ההכחשה מוחלטת, והם פועלים כדי לבטל את ההאשמות. הדיון הראשון בתביעתה של יטר ייערך בבית המשפט בקליפרניה בחודש הבא. ביבר, מצייינים טורי הרכילות, הוא עכשיו בזוגיות עם הזמר-שחקנית סלינה גומז.

על האלבום החדש של ג'סטין ביבר Under The Milestone

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן