דל שנון Runaway

דל שנון Runaway

רבים משיריו של דל שנון (1934-1990) עסקו במשברי יחסים בינו ובינה. שנון אמר פעם, כי השיר נכתב למעשה עליו, מפני שהוא ברח תמיד מיחסים.

שנת 1961 מקומות ראשונים בבריטניה ובארה"ב
4/5

היא נטשה אותו. הוא תוהה מה הוביל אותה לברוח. האקורדים של הגיטרה, הפסנתר, הסקסופון, הביצוע הרוקנ'רולי הפלצטי הזה היו האטרקציה של מצעדי הלהיטים ב-1961. רבים משיריו של דל שנון (1934-1990) עסקו במשברי יחסים בינו ובינה. שנון אמר פעם, כי השיר נכתב למעשה עליו, מפני שהוא ברח תמיד מיחסים. ניתן לשמוע עוגמת נפש כנה בקולו.
בעת חשיפת השיר, שנון ונגן הקלידים שלו, מקס קרוק, הופיעו במועדון ב – Battle Creek, מישיגן, עיר הולדתם. בעל המועדון קרא לעברם – "תפסיקו עם השיר הזה, נגנו משהו אחר".. השניים לא התרגשו, וטוב שכך. השיר היה ללהיט הנמכר ביותר בבריטניה ב-1961. מקום ראשון גם בארה"ב. שנון הקליט את השיר מחדש עובר סדרת הטלוויזיה Crime Story של מייקל מאן שהוקרנה בין 1986 ל-1988. זה היה להיט הגדול היחיד של דל שנון. בשנים שלאחריו הקריירה שלו דעכה. הוא שם קץ לחייו ב-1990. השיר היה חלק מפס קול הסרט American Graffiti, שהכיל שירים רבים משנות החימשים והשישים.

As I walk along, I wonder/ A what went wrong whit our love/ A love that was so strong
And as I still walk on/ I think of the thing's we've done/ Together, while our hearts were young
I'm a walkin' in the rain/ Tears are fallin' and I feel a pain/ A wishin' you were here by me/ To end this misery
And I wonder, I wa wa wa wa wonder/ Why a why why why why why/ She ran away/ And I wonder where she will stay/ My little runaway/ My run run run run runaway/
I'm a walkin' in the rain/ Tears are fallin' and I feel a pain/ A wishin' you were here by me/ To end this misery
And I wonder, I wa wa wa wa wonder/ Why a why why why why why/ She ran awayway/ And I wonder where she will stay/ My little runaway/ A run run run run/ Runaway /And I wonder a where she will stay

 

שיתוף ב facebook
share

1 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

1 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן