הגר לוי - Winter Love

Winter Love

הגר לוי

מילים ולחן: הגר לוי הפקה מוזיקלית: יונתן יעקבי
4.5/5

היא תוהה – מה הוא יודע עליה? האם בכלל מכיר אותה? היא חשבה שתבכה, אבל לא בכתה. גם בעיניו לא ראתה דמעות. משהו מבחינתה לא ברור. תחושת הניכור מגיעה עד החלום. האם יצליח לזהות קולה כשהיא מדברת בחלומו?
שירתה של הגר לוי נשמעת כמו נובעת מחלומה. כמעט לוחשת. עיבוד שמכניס לאווירה אפלולית. בהדרגה הגר מטפסת לעוצמות דרמטיות, כשהיא תוהה על הקשר ביניהם. החורף נמצא כאן. ההפקה המוזיקלית של יונתן יעקבי  הפכה הטעינה במתח בונה סיפור. קצב איטי של בס בתחילת השיר, כאשר בהמשך הדרמה נתמכת בצליל רוק של יונתן אלבלק (גיטרה), אברי בורוכוב – בס, שחר חזיזה – תופים. לעיתים נדירות שומעים זמרת מקומית שעושה רוק אותנטי. בואו נגלה עניין בהגר לוי.

Everything is clear/ It’s you, you’re waiting for me/ Do you want me here/ Even now as I said all those things to you/ I thought I would cry, I didn’t cry/ You know me by now

Do you know me by now/ Do you know me by yesterday/ Do you know me by years/ Or by places

When you said goodbye/ The cars went by/ I couldn’t make out what you were saying/ The wind kept all the hair in my eyes/ And I couldn’t see any tears in yours/ Thought I was gonna die but I didn’t even cry/ You know me by now

Do you know me by now/ Do you know me yesterday?/ Do you know me by years/ Do you know me by places?/ Can you make out my voice / When I talk in your dreams…?/ I talk in your dreams/ Do you know me by now….

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן