הווייט סטרייפס The White Stripes Elephant

הווייט סטרייפס The White Stripes Elephant

זהו רוק שצריך להקשיב לו פעם-פעמיים, לקטלג אותו במדף הקלסיקה שלכם

4.5/5

תחיית האינדי-בלוז-גאראג’ רוק? הצמד מג ווייט (שירה תופים) וג’ק ווייט (שירה גיטרה פסנתר) הוא האחרון שיעז להגדיר את התמהיל הנפלא-מוזר-מיוחד הזה. כל טרייק הוא סיפור אחר, צליל אחר, אווירה אחרת. וכולם ביחד הם תמצית הרוק שאינו פוזל למשהו, אלא אמנות שעומדת בפני עצמה.
הלהקה מצאה לנכון לציין שהדיסק הוקלט במכונה של 8 ערוצים בלבד ללא התערבות של מחשב אפילו בתהליך המיקס והרימסטרינג. זו אורינטציה שאומרת: די, בואו נחזור לאלמנט הראשוני והטבעי של הסאונד, האקוסטי-חשמלי, אגב לקיחת חופש יצירתי מוחלט. התוצאה הסופית היא לירית ותיאטרלית, עם הברקות בעיבודים, עם סולואים יפהפיים לגיטרה חשמלית. זהו רוק שצריך להקשיב לו פעם-פעמיים, לקטלג אותו במדף הקלסיקה שלכם. אני מוכן לחתום שהוא יעמוד במבחן הזמן עוד 20 שנה, ובקלות. השורות האלו נכתבו ב-2011.

*** הווייט סטרייפס The White Stripes Elephant: אלבומם הרביעי של הווייט סטרייפס,  יצא ב-1 באפריל 2003 וזכה לביקורות טובות ולהצלחה מסחרית רבה אף יותר מקודמו. האלבום "Elephant" היה לאלבום הראשון של הווייט סטרייפס שזכה להגיע לראש מצעד האלבומים הבריטי ולעשרת הגדולים של מצעד האלבומים האמריקאי. ב-8 בפברואר 2004 זכה השיר "Seven Nation Army" בפרס גראמי כשיר הרוק הטוב ביותר. האלבום "Elephant" זכה בפרס אלבום המוזיקה האלטרנטיבית הטוב ביותר.

The White Stripes – Seven Nation Army Live at Bonnaroo 2007

The White Stripes Facebookהוייט סטריפס – Seven Nation Army בהופעה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן