הכוכב הבא דואטים מיטב שרמן ליבי פנקר

הכוכב הבא דואטים

המבחן צריך להיות כמה כל אחד מצליח להישאר עצמו, ועד כמה ביחד הם מצליחים להעצים זה את זה לכדי ביצוע שמעניק לשיר ערך מוסף ייחודי.

4/5

לא תמיד נולד שידוך טובים-השניים-מן-האחד.  כששני זמרים נפגשים, כשהלבבות השרים מתנים אהבים. כששני קולות חוברים "לכתוב מחדש"  את השיר, נולדים לעיתים רגעים מרגשים. לכן, דואטים הם לעיתים מעין בונוסים.
.הכוכב הבא הגיע לשלב הזה במשחק הריאליטי. הדואטים הופכים אמצעי הדחה של מתמודדים. מציבים זוגות זמרים לכאילו קרבות. אין כאן מאבק אומנותי על כל מתמודד, אלא שיפוט אקראי של כל זוג. המבחן צריך להיות כמה כל אחד מצליח להישאר עצמו, ועד כמה ביחד הם מצליחים להעצים זה את זה לכדי ביצוע שמעניק לשיר ערך מוסף ייחודי.

יהלום דוד – שלום סבג Stay – השיר של ריהאנה העצים אותם בהסתנכרנות, בהתאמה ווקאלית, בהבנה נכונה של שניהם את השיר בעיבוד הרוקיסטי עם אייל הלר בגיטרות וקרן טפרברג המצוינת בתופים.

נופיה ידידיה – אליאב זוהר "אם אלה החיים". קרן פלס שכתבה את השיר צריכה להיות יותר מגאה על העצמת השיר – דואט של פעם החיים. אכן זה נשמע כמו ביצוע מקורי של השיר ופחות קאבר.



ים גרוניך – כפיר צפריר "כל הזמן הזה
" – הניסיון להעמיס על הראפ העוצמתי הזה תוכן חדש נשמע יומרה יותר מאשר ערך מוסף. אם קאבר – אז קאבר על השיר המקורי.
ינאי בן חמו – ניב דמירל – "להאמין" שני קולות שונים שהפכו קול אחד. לא מסכים עם ה"אדומים" של אמדורסקי ונינט.
כרמי גלסנר  – עומר יפת – "אין לי אהבה". בעיה: מייחסים את השיר לשימי תבורי ומתעלמים מהיוצרים אלעוז רבין (מילים) ואלי קניאל (לחן). העיבוד האקוסטי ברוח פלמנקו ספרדי העניק לשניים מרחב מוסיקלי משדרג.
ליבי פנקר – מיטב שרמן – "אין לי לילה". שירו של בועז שרעבי זכה להרמוניה קולית נפלאה בביצוע בעל אלמנט רוק מעצים. בשביל איתי לוי דציבלים גבוהים של גיטרות הם "אנדרלומוסיה". ה"אדום" שלו שוב הבהיר כי נוכחותו בשולחן השופטים אינה נובעת משיקולים מקצועיים.

יהלום דוד – שלום סבג Stay
נופיה ידידיה – אליאב זוהר – "אם אלה החיים"
ים גרוניך – כפיר צפריר – "כל הזמן הזה"
ינאי בן חמו – ניב דמירל – "להאמין"
מיכאל לוי – נבו אלון – "אמא"
טליה אזרזרי – זוהר יעקב "יש לך אותי"
כרמי גלסנר  – עומר יפת – "אין לי אהבה"
ליבי פנקר – מיטב שרמן – "אין לי לילה".

הכוכב הבא פייסבוק

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן