שלום סבג החבר של עומר אדם

הכוכב הבא החבר של עומר אדם

ומה עם החבר של רוני דלומי?

3.5/5

שלום סבג, קבלן בנין במיאמי, הגיע להכוכב הבא, כשהוא מקודם על ידי "החבר של עומר אדם".  חבר? כולה אדם הזמין אותו לבמה בהופעה במיאמי. זה הספיק למפיקי התוכנית להמציא כותרת לתוכנית. סבג אפילו לא שר שיר של אדם, אלא בחר בפופ אמריקני שחוק, בלדה של ג'ון לג'נד – All Of Me. נראה כי הפרומו שחיבר אותו עם אדם בכל זאת עזר לו, אחרת לא ברור איך קיבל ארבעה כחולים על ביצוע קולי לא רע, אבל לוקה באי דיוקים. נינט לא רצתה להיראות עד כדי כך יוצאת דופן ונמנעה מהצבעה. גם רן דנקר הבין כי עומר אדם לא יכול להוות עלה תאנה לאודישן רע.
אני דווקא הייתי בעד החבר של רוני דלומיאביב קורן, יוצר, מעבד בן 30 (כתב לשירי מימון את "עד שתגדל", לרוני דלומי את "איש של לילה"), שהלחין ושר בנגינת פסנתר "בסוף זה רק אתה", בלדת רגש מצוינת. נינט לא נימקה את ה"אדום" שלה, ואמדורסקי נשמע מתנצל שלא העביר אותו.
שופטים לא יכולים להעיף אנשים מוכשרים בלי לפחות לנמק את החלטותיהם, וכאן הרגשתי שנעשה עוול, שלא לדבר עך כך שפספסו זמר יוצר ממדרגה ראשונה. החבר של עומר אדם ככל הנראה יותר אטרקטיבי מהחבר של רוני דלומי כשמדובר ברייטינג.

ליאור מארס הבריקה ב – Do I Wanna Know של ארקטיק מאנקיז. מאופקת, עמוקה, הגישה אינטרפרטציה שכולה שלה לשיר. יופי. אושרי מוגוס מקרית גת מתקרב למהות ה – Soul, אבל עדין לא לגמרי שם למרות שקולו מסתנכרן עם הסגנון. (השיר Talking To The Moon). אלית טוד שרה "אהבה" (אה אה אה) של אפרת גוש אבל ללא ערך מוסף פרשני. הקהל דרש Save, ובעידוד השופטים, זה ניתן לה. בחירת שיר גרועה, ורק השלב הבא יוכיח אם היתה ראויה להצלה.
נבו אלון סלסל יפה "אישה נאמנה" של זאב נחמה המוכר מישי לוי.- מסוג הזמרים שקולם מעניק להם יתרון בז'אנר הים תיכוני. נינט הגדירה אותו יפה  "חמאה על לחם".
שיפוט: איתי לוי היחיד שנתן "אדום" לליאור מארס על Do I Wanna Know. נימוק: "זה קצת בעיני לא כל כך מקצועי". לא שיניתי מילה. הצעה ללוי: תמשיך לצרוח Welcome. זה יספיק. כל מילה נוספת רק תגרע.

הכוכב הבא החבר של עומר אדם שלום סבג – All Of Me

ליאור מארס – Do I Wanna Know

 

ליאור מארס – Do I Wanna Know
אושרי מוגוס – Talking To The Moon
אלית טוד – "אה אה אה"
נבו אלון – "אישה נאמנה"
אביב קורן – "בסוף זה רק אתה"
שלום סבג – All Of Me

הכוכב הבא פייסבוק

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן