כפיר צפריר ודניאל קרוז הכוכב הבא מבחן הסולו הגורלי הראפר שגרם לנינט לדמוע

הכוכב הבא: מבחן הסולו הגורלי – הראפר שגרם לנינט לדמוע

אם יש מי שראוי להיחשף בגדול בעונה הזו של "הכוכב הבא" זהו כפיר צפריר.

4/5

נשאל כמו בתשדירי הפרומו: מי גרם לנינט לדמוע? כפיר צפריר (32 ראשל"צ) הוכיח כבר באודישן הראשון כי מדובר בראפר חברתי שמאתגר את עצמו בשירים מקוריים. אז הוא הביא בראפ את סיפור החיים שלו בפג'ה פתח תקוה ב"סרט פשע". אמדורסקי נתן "אדום" כי צפריר לטעמו היה מלודרמטי מדי ופחות cool. אבל דווקא המלודרמה הזו היא שבונה ראפ יעיל. צפריר הוא הראפר־זמר המציג שיר הנבנה על שילוב של שירת ראפ ופזמון  בדומה לראפרים כמו רביד פלוטניק.
הפעם, בשלב האודישן הגורלי הוא הקדיש שיר מקורי לדניאל קרוז, צבר ממוצא פיליפיני, מדריך בצופים, שבימים אלו הוא ומשפחתו מיועדים לגירוש מישראל. צפריר מפגין איתו בהפגנות, ברשתות החברתיות ונמצא איתו בהופעותיו. ההזדהות שלו עם דניאל ("הישראלי הכי יפה שיש") היא טוטאלית.
הסיטואציה חילצה מכפיר צפריר ראפ מלודי אותנטי עוצמתי שסחט מנינט יותר משתי דמעות. אם יש מי שראוי להיחשף בגדול בעונה הזו של "הכוכב הבא" זהו כפיר צפריר. גם אם איכות הטקסטים שלו אינה מעידה על הראפר הכי שנון, עדין יש כאן עוצמת אמירה נדירה בחיבור אפקטיבי בין דיבור ומנגינה.

מיטב שרמן העצימה את "מישהו שומע אותי" של "איפה הילד" אמדורסקי לא אהב את הגרסה הרוקית שלה לשיר. הוא רצה אותה פחות מצועצעת ודרמטית.
אילון שאלתיאל הוא המסלסל המצטיין התורן, סטנדרטים גבוהים של דיוק בשירה הפעם בגרסה ל"ילדה", שיר מצוין של משה קלוגהפט ועמיר בניון המוכר מישי לוי.
יהלום דוד קיבלה 6 כחולים על I'm Tired המוכר מלברינת' מתוך "אופוריה" הפעם ביצוע רגש נקי מכל מניירה עליה דובר באודישן הראשון שלה.
השיפוצניק ינאי בן חמו הראה קול אדיר בגרסה שלו ל"מלאך" של אביב גפן. הלביש את השיר ב"מזרחיות" מוגזמת, וצדק אמדורסקי בטענה שהיה צריך להוריד רגל מדוושת הגז. 
ליאם בניסטי נכשלה בביצוע לא קוהרנטי של "גן עדן"  המוכ ר משיר מימון
ליבי פנקר הצליחה להציג ביצוע Soul  נפלא של Natural Woman מול הגרסה המקורית של אריתה פרנקלין השופטת שירי מימון  טענה באופן מוזר ש"לא יצא ממנה שום רגש", וטוב שאמדורסקי איבחן נכונה את איכות הביצוע.

 

מיטב שרמן – "מישהו שומע אותי"
אילון שאלתיאל – "ילדה"
יהלום דוד – I'm Tired
סוזן בכר – "חורף בחלון"
ינאי בן חמו – "מלאך"
ליאם בניסטי – "גן עדן"
ליבי פנקר – Natural Woman
כפיר צפריר – "אש"

הכוכב הבא פייסבוק

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן