נופיה ידידיה

הכוכב הבא: מי צריך יורשת לנינט?

ניסו בכוח ליצור קווים מקבילים בין השתיים. אנחנו בתוכנית ריאליטי, וכל גימיק יתקבל בחיבוק

3.5/5

צעירים בני עשרה ועשרים שרים באנגלית טובה – דיקציה, הבעה, נוכחות קולית. קחו את איקה גלזנר בת 17 וחצי ששרה Talking To The Moon של ברונו מארס. היא ביצעה את השיר ברגש מאופק, מאוד Cool, כאילו לא מתאמצת. גם סוזן בכר  בת 25 מאור עקיבא  גילתה שליטה נפלאה באנגלית בגרסה שלה ל – One And Only של אדל. זוהי מהפכה של ממש בפופ הישראלי הצעיר, שלומד לשיר במבטא טוב באמצעות היוטיוב.
בעולם אמנים רבים אימצו את האנגלית בעבר כמפתח להצלחה, להקות כמו "אבבא" ו"רוקסט" השוודיות או "הסקורפיונס" ו"בוני-אם" הגרמניות. בישראל רק בשנים האחרונות זמרים מאמצים בגדול את השפה הבינלאומית. הדוגמא הבולטת: תמיר גרינברג, זוכה הכוכב האחרון.
מפיקי "הכוכב" מבזבזים  זמן ואנרגיה על רכילות סלבס. המתמודד אליאור זנדני מצא את עצמו שומע הרבה דברים על אביו אמנון זנדני, שהוא המנהל של משה פרץ. הסיפור ההזה הפך לעניין כה מרכזי בהופעה שלו, עד שמשולחן השופטים (פלס) שמענו כי הוא (אליאור) אפילו  דומה למשה פרץ. כמובן – להד"ם. מעט מאוד דיברו על הביצוע החם ל"מכל הכוכבים בלילה", ורק אמדורסקי הסביר את ה"אדום" שלו בחוסר ברק, ומצד שני שיבח ב"נשמה גבוהה". איך זה מסתדר?
הפרק הזה נקרא "היורשת של נינט". למה? רק משום שנופיה ידידיה שרה את "גיבור" משיריה של נינט טייב? כותרות נועדו לייצר אטרקציה.  מי צריך יורשת לנינט? היא אינה זקוקה לסופרלטיב הזה. עומדת בזכות עצמה בכל מרכיב, אבל מפיקי התוכנית ניסו בכוח ליצור קווים מקבילים בין השתיים. אנחנו בתוכנית ריאליטי, וכל גימיק יתקבל בחיבוק. קרן פלס מיהרה לקדם את ידידיה לגמר. אם עד לעונה הזו היא היתה מחלקת ה"כחולים" הסיטונאית, נולד לה יורש – איתי לוי שלוחץ כמעט בכל שיר "כחול" אחר 20 שניות. גם לוי הוא גימיק בתוכנית, אחוז תזזית, חסר תובנות, פולט מיני פליטות תמוהות (החזרה על welcome), ומקצועית נוכחותו מיותרת.

הכוכב הבא מי צריך יורשת לנינט? נופיה ידידיה – "גיבור" 

איקה גלזנר – Talking To The Moon
אליאור זנדני – "מכל כוכבים בלילה"
עמית לוי – Call Out My Name
סוזן בכר -One And Only
יחיאל עמיאל – Thinking Out Loud
נופיה ידידיה – "גיבור".

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן