מה שעשה שלו אדרי למה זאת אהבה

הכוכב הבא קרב השיאנים האחרון: מה שעשה שלו אדרי ל"מה זאת אהבה"

מסוג המתמודדים בסקציה שונה לחלוטין בתחרויות מהסוג הזה

4.5/5

גם לאורך התחרות המייגעת, שמוטרדת בגימיקים, בשטויות ובמליון וחצי פרסומות, יש רגעים שמצדיקים את קיומה: קחו את שלו אדרי,  המכונה ע"י סטטיק פסנתראפ. בתוכנית הנקראת "קרב השיאנים האחרון", הוא לקח את "מה זאת אהבה" של מתי כספי המוכר מהביצוע האלמותי של ריקי גל, ויצר אינטרפרטציה מצמררת באיכותה, שכללה תוספת של מילים מדוברות, שנתפרו בתפרים מופלאים בחלקו האחרון של השיר.
כבר אמרתי בביקורת קודמות, שאם "הכוכב הבא" ממשיכה להתקיים – ללא מטרת בחירת מועמד לאירוויזיון,  המהות שלה צריכה להשתנות – מתן הזדמנויות לא רק לזמרי קאברים, אלא לזמרים יוצרים כמו תמיר גרינברג ושלו אדרי, שלא רק שרים אלא מלווים את עצמם בפסנתר.
אדרי לקח את "מה זאת אהבה" כפרויקט פרשני אישי. השיר עבר לחלוטין לחלקה שלו – באמירה, במנעד, במבנה. זכה לחיים חדשים. הביטחון הבימתי שלו, העידון, העוצמה שבטון הרך הגבוה, ההגשה המופנמת-עוצמתית – למעשה חבילה האומנותית שלמה. אדרי הוא מסוג המתמודדים בסקציה שונה לחלוטין בתחרויות מהסוג הזה.

שלו אדרי – מה זאת אהבה

גימיק מיותר: בשלב בניית הנבחרת נקבע כי 6 כחולים מעניקים אוטמטית כניסה לנבחרת הסופית. למרות זאת, מתמודדים אחדים שזכו לכל הכחולים נתבקשו להמתין ל"התלבטות" עליהם. שוב למדנו, שמפיקי הכוכב עושים שמיניות באוויר כדי לייצר מתח מלאכותי. הרי היה ברור שהביצועים של מתמודדות כמו נועה יוספאן ששרה נפלא  What About Us המוכר מפינק ושל מירה סמנדוייב – Rise Up של אנדרה דיי הם ברמה של חייבות להיות בנבחרת ולהגיע רחוק, אבל ב"הכוכב הבא" משחקים בריאליטי, ומייצרים מתחים מלאכותיים. כשקרן פלס וסטטיק ובן אל אמרו על ביצועים שקיבלו מהם כחול – "נתלבט עליהם", הבנת שזה לא הראש שלהם. על מה יש להתלבט?!  6 הכחולים שקיבלה מעיין בוקריס, ששרה Jolene של דולי פרטון, בכל זאת העניקו לה כניסה לנבחרת ללא "התלבטות".  אף אחד מהשופטים לא טרח להסביר את ההבדל – מתי 6 כחולים מעבירים עם "התלבטות" ומתי ללא.

נועה יוספאן What About Us  מזכירה בטונים ובהגשה את נינט

מירה סמנדוייב – Rise Up  מה שיש לה מתחת לצחוקים

מעיין בוקריס – Jolene זמרת –זמרת-זמרת!

הכוכב הבא פייסבוק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן