המופע הזה לא ילך בלי ההצגה החזותית. לעיתים טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים. עבדו על הצד הזה לא פחות מאשר על המוסיקה. טכנולוגיה אולטימטיבית להצגת מוסיקה במופע פסיכודלי מרהיב. לייזרים גיאומטריים מקדמים את Hey Boy Hey Girl . הם יוצרים צורות ספיראליות. מציגים אלים בתוך יער פגאני עם ציפורני ענק. יוצרים ריטואל ציורי ביזארי ב – I’ll See You There. ההצגה משופעת בליצנים מפחידים, כדורים יורי צבע וכמרי וודו. הם ידחסו רובוטי צעצוע גדולים במהלך Under the Influence. הפעלולים הוויזואליים הם חלק מהתבשיל שרוקחים הכימיקלים, טום רולנדס ואד סימונס, במקור ממנצ'סטר. מחברים ביטים גדולים, האוז, טכנו דאנס ואלקטרוניקה במוסיקת קרוס אובר, פורמט שהולך איתם מאז אלבום הבכורה Exit Planet Dust, שיצא לפני 20 שנה ועד לאחרון Born in the Echoes שיצא בשנה שעברה.
גם הם הבינו שה-DJ הוא המנצח הגדול של תקופתנו. תקשיבו לקטעים הראשונים Go ותבינו על מה אני מדבר.
ענקי הדאנס של ה-90 מגיעים לשדה הקרב הזה בין הז'אנרים חמושים היטב בטכנולוגיה, גם בהשפעות. המודלים של הסאונד. רוחות עכשיו ערות – קלווין האריס, טייסטו – נושבות חזק בערפם. לא הכל תפור לפי צווי האופנה, אבל האחים הכימיקלים נמצאים בטירוף במקום הזה. הבס-ליין, האפקטים האלקטרונים. אול-אובר-דה-ביט. הטקסטורות האלקטרוניות שנשמעות כמו יצאו ממעבדת סאונד. באפקטים של קולות הזויים, גם אקספרימנט דאנס תעשייתי, שבו המכונות האלקטרוניות מנצחות. לעיתים נדמה כאילו אד סימונס וטום רולנד אפילו מנסים להמציא הז'אנר האלקטרוני מחדש ממש כפי שהם עשו בתשעים. בקיצור: הם רוצים לזכות בקרב ובכתר על ממלכת ה – EDM, וכנראה מנצחים בגדול. (מוצ"ש 12.11.16 גני התערוכה ת"א)
Do it again / Get Yourself High
Temptation & Star Guitar
Escape Velocity