הכמיקל בראדרס For That Beautiful Feeling

הכמיקל בראדרס For That Beautiful Feeling

האלבום לא מספק להיטים גדולים  כמו Go ו-Galvanize, אבל כמו כל אחד מתשעת האלבומים הקודמים של הזוג הוא מכיל רגעים חד פעמים במוסיקת הדאנס אלקטרונית -אלטרנטיבית.

4/5

נחזור לשנות ה-90, כאשר הפופולריות של להקות רוק דעכה והמוזיקה האלקטרונית השתלטה. כשהטכנו והאסיד האוס כבשו את רחבות הריקודים בסערה, The Chemical Brothers,  היו חלוצי ז'אנר הדאנס אלקטרוני האלטרנטיבי. . הרוח החדשנית של אז נושבת גם באלבום האולפן העשירי של הצמד הבריטי טום רולנדס ואד סימונס, שיצר שירים  "Hey Girl Hey Boy" ו-"Galvanize"  שחישמלו את גלי האתר.  גם הפעם הם מצליחים להמציא עצמם מחדש. .
האלבום בן 11 הרצועות מוצף אווירה חלומית של עולם אחר.  יש במוסקה הזו סמנים של שירה מלאכית בקולו של Halo Maud, ברצועה "Live Again", הנוגעת בהיפנוזה.
רצועה כמו“The Weight” נשמעת כמו פסקול וינטייג' של מרדף סרטי משטרה בעוד ש “Fountains” היא ההתגלמות המוזיקלית של רחבת הריקודים נוסח הכמיקל ברדרס המוכרים. . "Skipping Like A Stone" מביא שיתוף פעולה עם בק במה נשמע אלט רוק. שירים של אלקטרוניקה וקולות שלוקחים למקומות אקזוטיים, משאירים למאזין מקום לדמיון.
For That Beautiful Feeling
לא מספק להיטים גדולים  כמו Go ו-Galvanize, אבל כמו כל אחד מתשעת האלבומים הקודמים של הזוג הוא מכיל רגעים חד פעמים במוסיקת הדאנס אלקטרונית -אלטרנטיבית.
.

הכמיקל ברדרס פייסבוק

share

1 אהבו את זה

share

1 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן