השמרים המושמעים ביותר חנן בן ארי - אם תרצי השירים המושמעים ביותר

הפייק ניוז הסטטיסטי של השירים והזמרים המושמעים ביותר בתשפא

חסר בדירוג של "מדיה פורסט" פילוח ההשמעות של השירים לפי תחנות הרדיו השונות בישראל מה שמוריד מאמינות הסקר

/5

הביטו ברשימה מטה: לפי "מדיה פורסט", החברה שמפרסמת מדי שבוע את רשימת השירים המושמעים ביותר בישראל, אלה השירים המושמעים ביותר בשנת תשפ"א.  איך נערכות הסטטיסטיקות האלו? מה המשקל של 100 השמעות ברדיו דרום של "שקיעות אדומות" של עדן חסון  ביחס ארצי מול גלגלץ. החברה אינה מפרסמת את הסטטיסטיקה לפי פילוח תחנות. לא ברור כמה מ- 2784 השמעות של "אם  תרצי" של חנן בן ארי, שמוצג כשיר המושמע ביותר, הן מהתחנות המושמעות ביותר כמו גל"צ. לפי נתונים שקיבלתי מ"מדיה פורסט", השיר הזה זכה למספר ההשמעות הגבוה ביותר בתחנת רדיו דרום  (101.5).
מה המשקל של גלגל"צ, התחנה המואזנת ביותר מול תחנת רדיו דרום? כמה פעמים שידרה רשת ג' את השיר? אלה נתונים קריטיים באשר לסקר אמין והוגן, ובלעדיהם – הם אינם אמינים. אין כאן פילוח ההשמעות של השירים לפי תחנות הרדיו השונות בישראל. התחנות הבולטות בסקרים של "מדיה פורסט" הן "קול הים האדום" ו"רדיו דרום". המשמעות היא ששיר מסוים ששודר 200 פעם בתחנת רדיו אזורית כמו הנ"ל, אבל נחשף רק ל-2% מאזינים בלבד בישראל, יכול להיחשב לאחד השירים הפופולאריים ביותר.

סטטיק ובן אל – ההרכב הכי משומע, זכה למספר ההשמעות הגבוה ביותר שמוביל רדיו חיפה. מה המשמעות של הנתון מול גלגל"צ, ג' או 88? כנ"ל שרית חדד שחוזרת לכותרות בזכות  מספר ההשמעות הגבוה ביותר ברדיו דרום (101.5)

זמר השנה המושמע ביותר אינו חנן בן ארי אלא אייל גולן עם 28.901 השמעות. לפי "מדיה פורסט" מספר ההשמעות הגבוה ביותר ניתו לגולן בתחנת 101.5 – רדיו דרום. גם כאן אין ניתוח סטטיסטי – השוואת  השמעות של גולן בתחנות השונות – המאוזנות ביותר ובין התחנות האחרות. נאמר שגולן הושמע 4000 פעם בתחנה אזוטרית בצפון הארץ מול 200 פעם ברדיו המואזן ביותר – האם ייחשב כזמר המושמע ביותר? טכנית – כן. מבחינת האזנה ארצית – ממש לא!
לא מכבר התלונן גולן באמצעות משרד יחסי הציבור שלו נגד רשת גימל  בטענה ששיר כמו  'טעיתי' קיבל שמונה מיליון צפיות ביו-טיוב ואילו ב-ג' זכה לאפס השמעות. השיר 'בית' קיבל 4.7 מיליון צפיות ביו-טיוב ואילו ב- ג'  לא הושמע אפילו פעם אחת?
אצל "מדיה פורסט" הפערים האלה לא קיימים. מילים פשוטות: הסטטיסטיקות שזכו לתפוצה ענקית בתקשורת המקומית מטעות, כי לא מדובר במספר השמעות הגדול ביותר בתחנות הרדיו הארציות המואזנות ביותר אלא בהשמעות בתחנות אזוריות שאינן נוגעות לכלל המאזינים.

חנן בן ארי – אם תרצי

השירים המושמעים ביותר

1. חנן בן ארי – "אם תרצי" – 2784 השמעות
2. ישי ריבו – "סיבת הסיבות" – 2540 השמעות
3. בר צבר – ג'וני – 2431 השמעות
4. חנן בן ארי – אמן על הילדים 2114 השמעות
5. רביב כנר – "רסיסים" – 2101 השמעות
6. עדן חסון – "סיבובים" – 2088 השמעות
7. רביב כנר – "רוצה שלום" – 2065 השמעות
8. דודו אהרון ועדן מאירי – בחלומות שלנו – 2063 השמעות
9. עדן חסון – שקיעות אדומות – 2050 השמעות
10. יובל דיין – שרק תחייך – 2044 השמעות

הזמר המושמע ביותר בשנת תשפ"א אייל גולן – 28.901 השמעות
הזמרת המושמעת ביותר בשנת תשפ"א – שרית חדד 20.162 השמעות
ההרכב המושמע ביותרסטטיק ובן אל – 10.727 השמעות

מדיה פורסט ישראל פייסבוק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. בגדול אתה צודק בדבריך.

    אני אוסיף, גם ביוטיוב יש כל מיני תוכנות שמקפיצות את כמויות הצפיות בצורה מזויפת.

    בעניין אייל גולן זמר שאני אוהב את שיריו בדרך כלל,למעשה ברדיו הארצי לא היו לו הרבה להיטים גדולים והם עם רייטינג הרבה יותר גבוה מכמה תחנות זניחות.הוא גם לא צריך לבוא בטענות ל ג תחנה שהוא זכה בה הכי הרבה פעמים זמר השנה וגם זמר העשור!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן