הפינק פלויד התאחדו בהופעה של רוג'ר ווטרס בלונדון

/5

התרגשות ב"02 ארנה" בלונדון: חברי הפינק פלויד התאחדו במהלך מופע "החומה" של רוג'ר ווטרס בלונדון: ניק מייסון, דיוויד גילמור הצטרפו לרוג'רס זו פעם השנייה משך 30 השנים האחרונות לביצוע השיר Comfortably Numb. הקהל – השתולל. גם בקטע הסיום Outside the Wall, חזר מייסון לנגן בטמבורין.
בחודש יולי האחרון הבטיח ווטרס שגילמור ינגן באחד השירים בסיבוב ההופעות החדש שלו, אבל השתתפותו של המתופף ניק מייסון נשמרה בסוד. באותו חודש, זמן קצר לפני ההודעה, ניגנו השניים במופע צדקה – Hoping Foundation הפועל למען עתידם של ילדי פלשטין. הם ביצעו אז בדואט את To Know Him Is To Love Him של פיל ספקטור.מעריצי פינק פלויד לא ידעו באיזו הופעה מ-6 ההופעות בארנה בלונדון יתרחש המפגש.
זו הייתה הפעם השלישית לאיחוד מסוג זה מאז שרוג'ר ווטרס עזב את הלהקה ב-1981. הראשונה הייתה ב – Live 8 ב-2005, קונצרט רוק להפעיל לחץ ציבורי על מנהיגי שמונה המדינות המתועשות, אשר נועדו להתכנס לוועידת ה-G8 בסקוטלנד כדי להחליט על מחיקת החובות של מדינות אפריקה. השני התקיים כאמור בקונצרט הצדקה הנ"ל. מי שחסר להשלמת הרכב הפינק פלויד היה הקלידן ריצ'ארד רייט שנפטר ב-2008.

וידאו: פינק פלויד – האיחוד מחדש

כרטיסים לרוג'ר ווטרס – הופעות חו"ל

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן