דה וויקנד - Take My Breath

הקליפ האינטנסיבי של דה ויקנד לשיר החדש Take My Breath

דה וויקנד יודע את נפש ההמון המפזז. "קחי את נשימתי" הוא שילוב של ביט, סקס וסאדו

4/5

להיט המועדונים הגדול הבא: דה וויקנד The Weeknd מציג בכורה לקליפ של 'Take My Breath', הסינגל הראשון מתוך אלבום ההמשך שלו ל- 'After Hours'.
דה וויקנד יודע את נפש ההמון המפזז ברחבות. "קחי את נשימתי" הא שילוב של ביט, סקס וסאדו.
האיש ששמו האמיתי הבל טספאי – ממשיך את מקצבי הדיסקו הפועמים של אלבומיו הקודמים, אחרי 'After Hours' ו- 'Starboy'. הסרטון, שביים קליקה (Cliqua), עוקב אחר טספאי כשהוא יורד למסיבה מחתרתית שבה הוא מוצא פיתוי, סכנה והרבה מסכות חמצן. יכולים לחשוב שמדובר בהתייחסות לזמנים בהם אנו חיים, אך מדובר במשמעות כפולה.
חמצן נחשב לסם (במובן האמיתי של המילה) ויכול לגרום לתחושות אופוריה או תופעות לוואי אחרות, כמו סחרחורת, חרדה וכו '. דה וויקנד ידוע כצרכן סמים בעבר, ורק לאחרונה בראיון למגזין GQ חשף שהוא מוותר על סמים קשים.
"סמים היו משענת. חשבתי שאני צריך את זה. בזבזתי את השנים האחרונות להבין לבסוף את ההיפך, ולהודות לאלוהים שאני לא צריך את זה. כי להרבה אנשים, קשה להתנער מזה. אבל ידעתי שאני לא רוצה את זה". אין זו הפעם הראשונה בה דה וויקנד רומז לעובדה ש"פיתוי הוא השטן במסווה". כבר בעבר בשירים כמו “The Hills” ו“I Can’t Feel My Face”, ובשניהם יש גבר מסתורי, ששמו האמיתי הוא ריק ווילדר. מעריצים שיערו כי האיש הוא "השטן" והוא תמיד הופיע בסרטונים של דה וויקנד.
הקליפ מגיע עם אזהרת אפילפסיה, ככל הנראה בשל השימוש  שלו בתאורת strobe  (התקף אפילפטי בגלל חשיפה לאורות מהבהבים עזים שבהם משתמשים כיום במופעי רוק).
בראיון על האלבום הקרוב אומר דה וויקנד "האלבום שתמיד רציתי לעשות". הצהרה מעניינת, במיוחד אחרי ה – After Ours, בו דה וויקנד סוף סוף מצא הרמוניה בין הפופ-נואר האפלולי האניגמטי ובין פופ מיינסטרים.
מבקר ה – NME היטיב לאבחן את את השאלה שמציקה לו על המוסיקה העתידית שלו. "ברגע שאתה הולך לפופ, ואז חוזר לשורשים שלך, לאן בדיוק אתה הולך הלאה? זו בדיוק הבעיה שעמה התמודד דה וויקנד". Take My Breath הוא חלק מהתשובה.

The Weeknd – Take My Breath

I saw the fire in your eyes/ I saw the fire when I look into your eyes
You tell me things you wanna try (Uh)/ I know temptation is the devil in disguise
You risk it all to feel alive, oh yeah/ You're offering yourself to me like sacrifice
You said you do this all the time/ Tell me you love me if I bring you to the light
It's like a dream what she feels with me/ She loves to be on the edge
Her fantasy is okay with me/ Then suddenly, baby says
Take my breath away/ And make it last forever, babe
Do it now or never, babe (Ah)/ Take my breath away
Nobody does it better, babe/ Bring me close to

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן