הראפרית ליטל סימז זכתה בפרס מרקורי לאלבום השנה

הראפרית ליטל סימז זכתה בפרס מרקורי לאלבום השנה

הזכיה היא על Sometimes I Might Be Introvert אלבום מסע על הרקע המשפחתי שלה ומאבקים אמנותיים כאמנית היפ הופ.

4.5/5

הראפרית הלונדונית ליטל סימז (Little Simz ) זכתה בפרס מרקורי על האלבום הבריטי/אירי הטוב ביותר ב-12 החודשים האחרונים.
בת ה-28 לקחה פרס של 25,000 פאונד עבור אלבומה הרביעי Sometimes I Might Be Introvert, סיפור התבגרות היפ-הופי, שקודם גם באמצעות סרט קולנועי.
בטקס שנערך בלונדון, סימז עשתה כבוד למועמדים האחרים לפרס – Self Esteem, ואחריהם Wet Leg, הארי סטיילס וסם פנדר.
"כולנו עשינו אלבומים מדהימים", אמרה על הבמה. "כולנו שינינו את חייהם של אנשים עם המוזיקה שלנו, וזה הדבר הכי חשוב".
סימז הקטנה מוסיפה את מרקורי לפרס ה- Brit Award בו זכתה מוקדם יותר השנה בקטגוריית "הפנים החדשות", למרות העובדה שהיא הוציאה את אלבום הבכורה שלה לפני שבע שנים. סימז גם הייתה מועמדת לפרס "מרקורי" -על האלבום Grey Area, ב-2019.Sometimes I Might Be Introvert הגיע למקום הרביעי במצעד האלבומים בבריטניה כשיצא לפני שנה, ועמד בראש "סקר הסקרים" של חדשות ה-BBC ששילב את התוצאות של 30 ביקורות סוף השנה של המבקרים לשנת 2021.
Sometimes I Might Be Introvert הגיע למקום הרביעי במצעד האלבומים בבריטניה כשיצא לפני שנה, ועמד בראש "סקר הסקרים" של חדשות ה-BBC ששילב את התוצאות של 30 ביקורות סוף השנה של המבקרים לשנת 2021.היא הזוכה ה-31 בפרס מרקורי, אחד הפרסים היוקרתיים במוזיקה. הזמר והיוצר ארלו פארקס זכה בשנה שעברה. הזוכים לפניו היו מייקל קיוואנוקה, דייב וולף אליס.
בניגוד לשם האלבום "לפעמים אני עלול להיות מופנמת", ליטל סימז מתפוצצת מביטחון באלבום הרביעי שלה, שלוקח אותך למסע על הרקע המשפחתי שלה ומאבקים אמנותיים כאמנית היפ הופ.
בשיר "Q הקטנה", היא שרה מנקודת מבטו של בן דודה, שנדקר בחזהו בדרום לונדון. השיר I Love You / I Hate You מופנה לאב שנטש אותה כשהייתה בת 11. "מעולם לא חשבתי שההורה שלי יעשה לי את שברון הלב הראשון שלי", היא מעידה. ההגשה הנינוחה של הכוכבת מאזנת את העצב עם אמפתיה והבנה, והמוזיקה פועמת בכוח חיים בלתי ניתן לעצירה".
בנוסף על השירים העוסקים במשפחתה, זהו אלבום אישי עמוק שבו סימז הקטנה, בשמה האמיתי סימביאטו אג'יקאו (Simbiatu Ajikawo), מתעמתת עם האני הפנימי שלה בתוספת נושאים של גזענות, נשיות וקהילה.
היא אמרה לאחר הטקס: "אני רק מתפללת שאוכל לעשות מה שאני יכולה ולתרום מה שאני יכולה למוזיקה והחברה בכל דרך, צורה או צורה, אני פשוט מנסה לדבר בשם אלה שאין להם. להשמיע קול ולהשתמש במצע שלי ובמתנה שלי לטובת הכלל".
שופטי פרס מרקורי סיכמו: "האלבום המוצלח והמורכב הזה אך נגיש לחלוטין הוא יצירה של אמנית שעוסקת בנושאים אישיים ופוליטיים כאחד, המוזיקה מתוחכמת כמו שהיא מגוונת. פרס מרקורי עוסק כולו בהארת אור על אלבומים בעלי ערך מתמשך ואומנות אמיתית. ב "Sometimes I Might Be Introvert יש גם וגם".

Little Simz – Introvert 

 

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן