התנאי שנועה קירל דרשה כדי להסכים לייצג את ישראל באירוויזיוןן

התנאי שנועה קירל דרשה כדי להסכים לייצג את ישראל באירוויזיון

לקירל אין שום עדיפות על פני זמרות וזמרים אחרים, כמו שאין לה שום ערבויות שהיא תנצח. הפריבילגיה לה זכתה  היא גחמה פסולה ומיותרת של התאגיד ולא מצדיקה את התנאים שהעמידה

/5

עד היום היינו רגילים שהמועמד לייצג את ישראל באירוויזיון נבחר לאחר תחרות קשה ומייגעת. נטע ברזילי לא נשלחה ע"י "כאן" כהחלטה אבסולטית של התאגיד, אלא אחרי שעברה תחרות במסגרת "הכוכב הבא". הניצחון שלה באירוויזיון לא נזקף ליוזמה של התאגיד ועסקניו.
והנה השנה, לקראת התחרות ב-2023, מיהרו ב"כאן" להכריז על מועמדת ללא תחרות. נדמה לי, שאפילו נועה קירל בעצמה היתה מופתעת לשמוע שבחרו בה לייצג את ישראל. ההודעה המוקדמת עוד לפני שמדינות אחרות החלו לתכנן את המועמדויות שלהן, היתה כל כך חפוזה ומגמתית, שהיא התקבלה בתמיהה ובגבות מורמות. מה בער ל"כאן" להעמיד ועדה ולהכריז על קירל כמועמדת יחידה? מי רדף אחריהם? הועדה שהוקמה לבחור מועמד/ מועמדת החליטה שהיא קלף בטוח. כידוע, באירוויזיון אין נצחונות בטוחים, ובמיוחד כשמדובר במדינה כמו ישראל עם כל הבעיות הפוליטיות שלה בהתמודדות מול כארבעים מדינות.
העובדה שב"כאן"  מיהרו לסגוד לכוכבת ובחרו בה לייצג את ישראל ללא שום תחרות – היא שערוריה אחת בפני עצמה. בהמשך התברר שלחטא נוסף פשע: קירל עשתה הרבה תנועות, שהיא אינה ממהרת להסכים לקבל את הבחירה, אלא אם כן התאגיד ייענה לתנאים שלה. זמרים נלחמים על הזכות הזו קשה, והגברת מרגישה כוכבת על גג העולם והיא מכתיבה לשולחיה. אחרי הכל לא מדובר בזמרת על עולמית, גם לא בכישרון זמרתי יוצא מהכלל. התנאי שנסיכת הפופ העמידה: היא וצוותה המקצועי יקבלו חופש אומנותי בבחירת השיר, כאילו כל המפתחות להצלחה בתחרות נמצאים בידיהם.
אני מציע לקירל להרגיע, לרדת מפסגת היומרות, ולהיות צנועה יותר, או לוותר על זכותה לייצג את ישראל. אין לה שום עדיפות על פני זמרות וזמרים טובים אחרים, כמו שאין לה ולתאגיד שום ערבויות שהיא תנצח. הפריבילגיה לה זכתה היא גחמה פסולה ומיותרת, נוגדת את עקרון התחרות, אינה מצדיקה את התנאים שהעמידה, ונראית יותר כניעה פופוליסטית למיינסטרים המקומי הפרובינציאלי.

נועה קירל פנתרה 

נועה קירל תייצג את ישראל באירוויזיון

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

34 תגובות

  1. לא הבנתי, מי בדיוק כותב הכתבה?
    תלמדו לפרגן!!! ראינו כמה "הצלחות" ייצרו, כשנתנו לתאגיד השידור כאן לבחור מועמד או שיר. סוף סוף בחרו מישהי בעל כשרון פנומנלי. נועה בחורה כל כך מוכשרת, וכולם כל כך מצפים ממנה ובטוחים שהיא תצליח, שזה ברור לגמרי, למה היא מציבה תנאים, ולמה היא רוצה לבחור את השיר שיתאים לייצג אותנו. היא רוצה לייצג את מדינת ישראל, אבל גם רוצה לשמור על תנופת ההצלחה שלה. זו לגמרי זכותה!!! בהצלחה לנועה!!!

  2. כל מילה בכתבה נכונה ומדויקת.
    נראה ש"צבא נועה" התגייס להגיב לכתבה ורמת חלק מהתגובות בהתאם.
    דבר לא ישנה את העובדות שנועה היא זמרת בינונית ומטה, שנבחרה באופן שאינו הוגן כלפי זמרים אחרים, רבים מהם מוכשרים הרבה יותר ושהסגנון שלה מאוס ביותר.

  3. אכן לא היה כאן הליך דמוקרטי של בחירה וגם נועה היא באמת זמרת בנונית ורקדנית טובה וממושמעת אולם יאמר לזכותה כי יש לה את הצ'ארמינג שצריך והיא פופולרית טובה מה שמרים את ההופעה שלה על הבמה ומחפה על הווקאליות שחסרה לה. צריך לזכור שהיא בסך הכל שרה פופ ולא שירי אהבה כך שהקול שלה מספיק לסגנון וביום באולפן אפשר לשחק ולבנות מה שרוצים לזמר . שיהיה לה בהצלחה הלוואי שתזכה זו תהיה הפתעה מאוד גדולה. לדעתי אם תגיע למקום 10 ומעלה היא סבבה ומקום 5 ומעלה זו כבר הצלחה.

  4. ילאה מספיק עם כל הפוליטיקה שמוליטיקה,בסך הכל תחרות שירה ובהצלחה לנועה המוכשרת,תפרגנו ןלה בכיף וקחו את הדברים בפרופורציה ותהנו מהתכנית
    בהצלחה!!!!

  5. כתב מעפן לרגע באמת חשבתי היא עפה עך עצמה אבל לא היא עומדת על שלה למה שיכתבו לה שיר מעפן עם כבר אז כבר ובגדול לך לישון

  6. כל הכבוד על הדרישה של נועה קירל , היא צריכה לבחור את השיר והכל ,
    למה ? כי אם יבחרו לה – אז יבחרו לה שיר ממעפן ויהרסו את כל ההופעה שלה
    המפתחות צריכים להיות בידיים שלה – כדי שהיא תנצח

    1. תתפקח כתב מנותק מהמציאות שייך לדור היישן וחסר אינטלגנציה וחוש מוזיקאל מינימלי
      1 כן יש לה עדיפות על אחרות
      2היא עושה טובה לתאגיד אחרי הפדיחא של שנה שעברה
      3 היא לא רואה את נטע
      4כן בחירת השיר של הוועדה היה פי ולא השכילו להחליפו בשונה מהשירים של נועה
      5כנראה אתה לא מודע לבז שקיים מההחלטה
      6 אז לכל הקנאים שיישרף הלבלב

  7. נראה שהכתב האנונימי (מהלך פסול בפני עצמו) החליט לצאת נגד אירגון שבחן לעומק את מי לשלוח לייצג אותנו, עשה זאת לפני כל התחרויות של כשרונות אנונימים. אבל מי זוכר אה?
    נועה פרצה לעולם היא מוכרת ולא רק בישראל זו התדמית שלה והיא בהחלט באה בתנאים מוצדקים.
    דווקא התאגיד העמיד את נועה בפני קושי עצום שהודיע על כך שהיא המועמדת שבחרו בה במקום לפנות אליה בשקט ולנהל הכל בצד. הם פגעו בה בפירסום הזה אבל מה שהכתב האנונימי שנותנים לו לפרסם שטויות עושה הוא הרבה יותר גרוע שהוא מנסה בדרך מניפולטיבית להוציא את נועה כביכול לא רעה. תתבייש נוכל

    1. אורלי יקרה

      א.מבשר לך שאינני אנונימי, ואינני "נוכל" כדברייך. שמי יוסי חרסונסקי, ועל שמי נקרא האתר שבו את קוראת. אז לפני שאת משתמשת בביטוי "נוכל", עליך ללמוד את הבדל בין ביקורת לשרלטנות.
      ב. הביקורת עוסקת בהליך לא דמוקרטי פסול בו התכנסה ועדה לאשר שם של מועמדת אחת. בשביל לאשר מועמדת אחת לא צריכים ועדה. זה הליך שמתאים לועדות במשטרים טוטליטריים.
      ג. נועה קירל היתה צריכה לעמוד לתחרות שווה בין שווים. זה לא קרה. העובדה שהיא נועה קירל, זמרת בינונית בהחלט, אינה מקנה ל עדיפות על פני זמרים וזמרות אחרים.
      ד. לפני שאת משתמשת בביטוי כמו "נוכל", תבדקי את עצמך. הערצה אינה חזות הכל.

      1. כל מילה בכתבה נכונה ומדויקת.
        נראה ש"צבא נועה" התגייס להגיב לכתבה ורמת חלק מהתגובות בהתאם.
        דבר לא ישנה את העובדות שנועה היא זמרת בינונית ומטה, שנבחרה באופן שאינו הוגן כלפי זמרים אחרים, רבים מהם מוכשרים הרבה יותר ושהסגנון שלה מאוס ביותר.

  8. כמה דברים :
    1. אופן הבחירה, גם אם פסול, לא היתה החלטה שלה.
    2. לאחר שנבחרה כפי שנבחרה ובידיעה שבעקבות האופן בו נבחרה יהיו נשמות טובות מלאי פירגון ( להלן יוצר/ת הכתבה) זכותה המלאה להתלבט בעניין.
    3.לאחר שהסכימה זו עדיין זכותה ( ואם נרצה ליהיות קטנוניים גם חובתה) לעשות כל מה שנראה ל ה לנכון להגדלת הסיכוי שלה לניצחון שלה ברמה האישית ( בתחילתו ובסופו של יום מה שמקדם כל אדם הוא הוא ע ו צ מ ת רצונו האישי להתקדם) ואין בזה פסול להפך.

    לסיום, אציין שאני אמא לארבעה כולם בגיל העשרה מעולם לא היו בהופעה של נועה קירל ובכל זאת אני חושבת שזה חשוב לציין אנשים שבוחרים דרך והולכים בה ( עליות ומורדות) ומגשימים את חלומם

    בהצלחה נועה באורוויזיון

  9. אין לי שום דבר נגד נועה קירל חלילה ומאחל לה בהצלחה רבה ביצוג שלנו למרות שלדעתי הייתי נותן הזדמנות לזמר אלי חולי שהוא לדעתי לא פחות !!

  10. אני חושבת שנועה קירל מתאימה בול לאירוויזיון. היא מביאה פאן, פופ ועוד כל מיני דברים שמייצגים בול את האירוויזיון.

    אבל שאם היא לא תזכה זה יכול ממש לערער את הקריירה שלה.

  11. נועה אלופה זמרת מוכשרת בצורה יוצאת מן הכלל.
    הכתבת של הכתבה הזו יש לה משהו נגדה
    והכתבה כושלת.
    אוהבים אותך נועה

  12. נועה קירל מרגשת אותי כל יום מחדש .לא מחפשים קול מחפשים מופע פאן אטרקטיביות קצב ושמחת חיים ויש לה את זאת .היא מהממת ביופיה ובאישיותה בהצלחה

    1. .
      מגיע לה היא מוכשרת והבחירה הייתה מאוד חכמה .
      תפסיקו לחפש ולזלזל באנשים מדינה הזויה.

  13. נועה היקרה והנכבדה בכלל לא יודעת לשיר כל כך טוב הקול שלה הוא קול קלאסי ומטה שפשוט היא כל הזמן בפיתוחי קול וכו…
    ולכן זאת טעות איומה לשלוח אותה, אין לה בכלל כישרון והיא סתם תעשה פאדיחות למדינה שלנו!!
    באסההה

    1. אם היא לא הייתה יודעת לשיר, לא היית לה הצלחה כל כך גדולה עד עכשיו.
      אני חושבת שמגיע לנועה ללכת לאירוויזיון היא עוברה דרך ארוכה ומגיע לה לייצג אותנו

  14. כמה כסף אתם שמים שהיא אפילו לא עוברת את הסיבוב הראשון ?
    זאת זמרת של מיקסים ואולפני הקלטות.
    בלייב היא לא שווה כלום.

      1. נועה זמרת טובה, תייצג אותנו בכבוד, אפשר גם לפרגן, שיהיה לה בהצלחה

    1. חבל שאתם מגיבים בצורה כזו… אני מאמינה בה . ובכל באופן כללי תיתנו את התגובות שלכם ברשת….

  15. כל זמר צריך לקבל חופש אמנותי. אין דבר יותר גרוע מזמר שלא מתחבר לשיר שבחרו לו.
    בסוף מדובר על תחרות ידידותית, לא צריך לקחת את התחרות כל כך קשה.
    בתור צופה אדוקה של האירוויזיון, יותר חשוב לי לשלוח שיר שישראלים אוהבים ומייצג אותנו (מה שבטוח יהיה עם נועה קירל שהיא הכוכבת הכי גדולה היום בישראל) מאשר הניצחון באירוויזיון.

  16. יוסי חרסונסקי הוא עיתונאי ותיק שמסקר את האירוויזיון כבר הרבה שנים, לכן אני קצת מופתע מהדברים שהוא כותב בצורה מאוד החלטית כאשר בדיקה קצרה תגלה כמה זה לא נכון.

    ראשית כל, רבים מנציגי ישראל לאירוויזיון נבחרו על ידי ועדה פנימית. למעשה, רק כמחצית מהנציגים נבחרו בתחרויות מול מתמודדים אחרים. בין אלו שנבחרו ע״י ועדה יש גם זוכה אחת: דנה אינטרנשיונל.

    שנית, גם לעובדה שנבחרת זמרת והתנאי שלה הוא שהיא והצוות יבחרו את השיר יש תקדים: כך בדיוק עשתה ריטה ב1990.

    ועם כל ההתנהלות של התאגיד, אני חושב שנועה עושה בשכל. האם זו ערובה להצלחה? ודאי שלא, אבל התנהלות בשיטת התאגיד תביא בהכרח כישלון.

    שיהיה לנועה ולנו בהצלחה.

    1. לא אגיב על הכל, אבל אם הזכרת את ריטה – התוצאה כזכור לא היתה מדהימה בלשון המעטה.

  17. אוי תנוח נועה קירל הכי ראויה ומי שלא טוב לו יום טוב לו !!!!

  18. סליחה אבל הזגמת.
    היא לא ביקשה את זה ואם כבר רוצים אותה אז שהיא לא תמצא את עצמה מבצעת שיר שהיא לא אוהבת. לא דרישה מוגזמת בכלל.

  19. נועה קירל כמה רמות מעל האירוויזיון
    אם כולם יהיו כנים עם עצמם בוועדות השיפוט
    ונועה תפציץ כמו שהיא יודעת
    זה ניצחון קל אמור להיות
    (טפו טפו חמסה שום בצל).
    בהצלחה לנועה שלנו

  20. מלכה!כל הכבוד זה מה שהיה צריך לעשות לשלוח את הכי טובה שלנו,כל התחרויות מיותרות כרגע..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן