ציון חורי - Hurrican

חסר רגש או חסר טכניקה?

הכוכב הבא לאירוויזיון 2020 פרק 13

עם ההרצלים, אורן אטינגר, ליטל דוד, ציון חורי
4/5

ציון חורי (36) לקח את Hurrican, השיר הנפלא של מרינה מקסימיליאן, למחוז שלו, באינטרפרטציה קולית שהעניקה לשיר צבע יפהפה וגם עומק תחושתי.  השופטת שירי מימון טענה שהביצוע "חסר רגש". אסף אמדורסקי סבר שרגש היה בו, אבל חסר "טכניקה". יושב הצופה בבית ומרים גבה. האם אני צריך להאמין לשופטים שהנימוקים שלהם כל כך מנוגדים? התשובה: אל תאמין. תנסה להחליט בעצמך – האם אהבת או לא. תשאיר את הניתוח הקר בצד, ממש כמו כותב שורות אלו. ציון חורי נתן ביצוע טוב מאוד משתי הבחינות – רגש וטכניקה. הוא לא למד דבר מהערות השופטים.
גם ליטל דוד צריכה לצאת בתחושה של – מה השופטים האלה רוצים מחיי. אז היה לה אי דיוק בקטע אחד בקאבר ל – Jealous של לברינת', אבל איזו פרשנות היא הרביצה. שמעתי כל מילה, הרגשתי את הלב והבטן שלה, את חלוקת האנרגיות המצוינת. פתאום צצו אדומים. נימוקים? אמדורסקי נתן אדום ואמר – "את מגישה מצוינת מספרת סיפורים נפלאה, לוקחת אותנו למסע"… שירי מימון אמרה על הביצוע של ליטל דוד: "היו לך רגעים מדהימים… פתאום יצאה הצרידות המושלמת הזו. את מהממת.. מדהימה". נכון שהיו הערות על אי דיוקים, אבל מה אלה לעומת שפע הסופרלטיבים שלהם. להזכיר לשופטים: אנחנו עדיין בשלב האודישנים הראשון, שבו חושפים כשרונות, לא בשלב הניפויים של סוף התוכנית. מכל מקום, זה רק התבקש להציל את ליטל ב – Save.
"ההרצלים", חבורת א-קפלה, מאמינה כי דבר כזה (שירה ללא ליווי כלי) עוד לא נשמעה באירוויזיון, אבל צדק אמדורסקי בההחלטה לתת אדום לקאבר שלהם ל – Soldi. זה נשמע שטוח מדי, טכני מדי. בא-קפלה אתה אתה מצפה לגדול מן החיים. זה לא קרה. אם פרשנות קולית מיוחדת – אז זה אורן אטינגר, עולה חדש מניו ג'רזי, שעשה עיבוד קולי חריג ל – Crazy של נארלס בארקלי.

ההרצלים – Soldi
אורן אטינגר – Crazy
יובל גז – Somewhere Over The Rainbow
עדן שאבי – "ממה את מפחדת"
ליטל דוד – Jealous
ציון חורי – Hurrican
רותם אדר טוכנר – Djadja

ציון חורי – Hurrican

ליטל דוד – Jealous

אורן אטינגר – Crazy

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. תמוה מה שקרה אתמול בפרק , שירי מיימון אמרה במהלך הביצוע של ציון חורי שהוא נשמע לה פרווה מדי (חוסר טכניקה) ופתאום בסיום הביצוע היא אמרה שהוא לא חסר טכניקה אלא חסר רגש ,מוזר

    ודווקא לדעתי חבורת האקפלה נתנו את הביצוע הכי טוב של הערב והבחורה ששרה OVER THE RAINBOW הייתה יותר ראויה לקבל SAVE

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן