טיאנה טיילור

טייאנה טיילור The Album

טיאנה טיילור

הליקון
5/5

טייאנה טיילור היא משב רוח חם עכשווי מכיוון המוסיקה השחורה על גווניה. מי היא טייאנה טיילור? התואר "מולטי-טאלנט" בהחלט יכול לסכם tu,v במשפט אחד. עוד כמה משפטים: היא דוגמנית מצליחה מאוד, שחקנית, כוריואגרפית בת 29. לפני כשנה משכה טיילור תשומת לב רבה כשהופיעה בריקוד מרשים ופרובוקטיבי בקליפ לשיר Fade של קניה ווסט. היא אשתו ואם בתו של כדורסלן ה-NBA אימאן שאמפרט. בגיל 15 כבר הייתה הכוריאוגרפית בקליפ Ring the Alarm של ביונסה, שנה לאחר מכן חתמה על חוזה הקלטות בלייבל של פארל ויליאמס, ומיד לאחר מכן כבר החלה לשחק בסרטים שונים. או-אה.
אני מאזין לאלבום האולפן השלישי שלה. הוא  יצא שנתיים אחרי אלבומה השני K.T.S.E שהכיל 8 שירים בלבד. הפעם זהו אלבום סול ריתם נ'בלוז והיפ הופ בן 23 שירים (77 דקות) ביניהם שישה שירים שיצאו כסינגלים והופעות אורח של אריקה באדו, כלאני, ביג שון, לורין היל, פיוטשר, ריק רוס, קוואו ומיס אליוט. גם בעלה של טיילור, אימן שומפרט ובתם ג'וני מופיעים באלבום.
חייה האישיים של טייאנה טיילור נגררו לזירה הציבורית אינספור פעמים וב-‘Wrong Bitch’ היא מתעקשת, שהיא לא תסבול את הבגידות שחוותה בעבר:היא מכירה בערך העצמי וגם משדרת את התובנה הזו כערך למאזיניה.
'האלבום' אינטימי כבר מההתחלה. ב- 'מבוא', שומפרט בן זוגה נשמע לחוץ מאוד כשהוא מיילד את ילדם הראשון בשיחת טלפון עם מוקד העזרה הראשונה, כשהזוג עושה את דרכו לבית חולים. "יש לי את הבת שלי בידיים," הוא מייבב. הפתיח הזה מזכיראת סדר העדיפויות של טייאנה טיילור בחיי המשפחה, גם כשהיא עושה אלבום. קודם כל אם ואימהות, אישה ורק אחר כך שחקנית, זמרת. מנסה להתייחס באופן שווה לכל תחומי חייה. האימהות באה לידי ביטוי בשירים נוספים באלבום.
'האלבום' מציג את המגוון האופטימלי של טיילור בין רתם נ'בלוז, סול, מוסיקה אפריקאית.שיר כמו ‘Killa’ מובסס על קצב אפרוביט, שמועצם בנוכחות של הכוכב הניגרי דאווידו ( Davido) – מהדואטים היותר בולטים באלבום. נוכחותם של מפיקי ההיפ הופ והר-נ-ב Tune Da Rula ו – Baruch Nembhard יותר ממשמעותית. הזוג מייצר משהו מאוד אורגני ביחד. ‘Bad’ מציג אותה על מצע רגאיי, וגם כאן נושבת רוח הפקה רעננה.
'האלבום' הוא מכתב אהבה לסגנון הריתם נ' בלוז – החל מקולות הלווי ב – 'Bare Wit Me' – שמזכירים זמרות כמו וויטני יוסטון וברנדי, ועד הדגימות של של אריקה באדו ב -‘Lowkey’, היא לא רק שקועה במסורת של הז'אנר, היא גם מגלמת את הצלילים הללו בצורה מרשימה, מחוברת בטבורה לשורשים.

Teyana Taylor – How You Want It?  ft. King Combs

Teyana Taylor, Kehlani – Morning

Teyana Taylor – Made It

1. “Intro”
2. “Come Back to Me” feat. Rick Ross and Junie
3. Wake Up Love” feat. Iman"
4. Lowkey” feat. Erykah Badu"
5. “Let’s Build” feat. Quavo
6. “1-800-One-Nite”
7.Mornin'” feat. Kehlani"
8. “Boomin'” feat. Missy Elliott and Future
9. “69”
10. Killah” feat. Davido"
11. “Bad”
13. “Wrong Bitch”
14. “Shoot It Up” feat. Big Sean
15. “Bare Wit Me”
16. “Lose Each Other”
17. “Concrete”
18. “Still”
19. “Ever Ever”
20. “Try Again”
21. “Friends”
22. How You Want It” feat. King Combs"
23. “Made It”
24. We Got Love Feat Lauren Hill

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן