טיילור סוויפט Evermore

טיילור סוויפט Evermore

צריכים להודות: evermore טוב יותר מ folklore, בזכות לכידות קולית וכתיבת שירים טובה יותר

4.5/5

צריכים להודות: evermore טוב יותר מ folklore, בזכות לכידות קולית וכתיבת שירים טובה יותר. סוויפט הצליחה לשרטט את עצמה בפרטים מדויקים וברגישות לירית ומוסיקלית גבוהה.
Evermore הוא אלבום האולפן התשיעי של הזמרת והיוצרת טיילור סוויפט, יצא פחות מחמישה חודשים (11 בדצמבר 2020) לאחר  Folklore. טיילור מגדירה אותו "אלבום אחות" לקודמו.אלמנט ההוצאה בהפתעה משותף לשניהם. ההכרזה עליהם היתה ברשתות החברתיות שעות לפני יציאתם.
החדש מוגדר "רוק אלטרנטיבי" או "רוק קאמרי" שמרחיב את אלמנט האינדי של "פולקלור", וסובב סביב סיפורים שלא סופרו בקודמו.
טיילור שיתפה הופעות אורח של הלהקות האמריקאיות Bon Iver (בון אייבר) , Haim וה- National. הסינגל המוביל הוא "Willow", הוקרן בבכורה עם קליפ בבימוי עצמי במקביל להשקת האלבום. עם יציאתו זכה Evermore לשבחים מצד מבקרי המוזיקה, ששיבחו ההפקה הניסיונית שלה.
הוצאת אלבום נוסף בתכיפות כזו מגדילה סיכונים וציפיות, אלא שסוויפט היתה כה בתוך הסחף היצירתי, שהיא לקחה את האלבום הזה לגבהים חדשים בין גורדי השחקים של ההצלחה שלה.
אם 'פולקלור' הוא לפי הגדרתה "אחות מבוגרת, רומנטית", 'אוורמור' היא האחות הצעירה החופשית, מרגיש משוחרר יותר, עם יותר התנסויות, קסם וגוונים מוסיקליים. סוויפט נוגעת ביותר אספקטים באישיותה/ חייה – מורכבות האישיות, יכולת לדמיין היכולת לדעת כיצד אדם יכול להיראות בגוונים שונים של אור. השירים של Evermore הם צעד משמעותי בכיוון בוגר יותר. לא הכל כאן עובד, אבל Folklore ו – Evermore יחד משכנעים ביכולתה של סוויפט להתגוון ולנוע בין ז'אנרים. סוויפט הצליחה להוציא שניים מהאלבומים המשובחים בקריירה שלה בתוך כמה חודשים בלבד.

Taylor Swift – Willow

טיילור סוויפט – פייסבוק

טיילור סוויפט – פולקלור

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן