יסמין לוי גיל שוחט Voice Piano צילום מרגלית חרסונסקי

יסמין לוי גיל שוחט Voice & Piano

גיל שוחט פתח ליסמין נתיב לעומקים דרמטיים חדשים. אינטרקציה נהדרת.

מרץ 2021
4.5/5

יסמין לוי גיל שוחט Voice & Piano. הייתי בהופעה הזו באוקטובר 2018. פסטיבל הפסנתר אולם אסיא מוזיאון ת"א. גיל שוחט, הפסנתרן הקלאסי, הכין ליסמין לוי מסלול המראה חדש – לא על תקן של פסנתרן מלווה רגיל, אלא כמי שצליליו הם ערך מוסף של ממש. כתבתי אז, אשני עדיין הכי נהנה מיסמין כשהיא מבצעת שירים בסגנון המובנה עליה בין הלדינו-פלמנקו-טנגו בעיבודים תואמים. אלא מה:  גיל שוחט פתח ליסמין נתיב לעומקים דרמטיים חדשים. אינטרקציה נהדרת. התוצאה   – ריגושים חדשים.
הפסנתר הוירטואוזי של שוחט בהחלט יכול להחליף את ההרכב שלה בשירים אחדים, הגם שפה ושם, אתה מחכה לעיבודים מסוג הכלאה אטרקטיבית בין תרבויות – עם הפלמנקו בגיטרה, גם האקורדיון בטנגו הארגנטיני, כלי נגינה ים תיכוניים. שוחט נתן לה אפשרות לעשות רסיטל עם מגע קלאסי, והחיבור ביניהם התעלה לעיתים לשיאים.
יסמין?  זו יכולה להיות רשימה של המון סופרלטיבים, והיא ככל הנראה תהיה כזו. כששומעים את יסמין לוי, שוכחים מכל זמרת אחרת. יש בה צירוף נדיר של יכולת דרמטית וצניעות פנימית שכזו, טיפוסי לזמרות גדולות באמת. היא והפסנתר תינו אהבים. ומה שעושה את ההתרגשות זה הקול שלה, שאין לו גבול, שמגיע ממקומות עמוקים שמתחת למיתרים. צמרורים. 

Una Noches Mas

שיר ארץ

יסמין לוי פייסבוק

יסמין לוי פסטיבל הפסנתר 2018

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן