מאשין גאן קלי 3

מאשין גאן קלי – Tickets To My Downfall

רוק פאנק? ב - 2020? האלבום של מאשין גאן קלי הגיע השבוע לראש מצעד ה-200 בבילבורד.

4/5

רוק פאנק? ב – 2020? הרעב למוסיקה הזו כנראה התחדש, אחרת איך נסביר שהאלבום של מאשין גאן קלי הגיע השבוע לראש מצעד ה-200 בבילבורד. יש עניין, יש הרבה הורדות.
אז נכון פופ-פאנק אינו מגניב כמו שהיה פעם. עברו כבר שני עשורים מאז שחבורות כמו בלינק 182 וסאם 41 השתלטו על המיינסטרים עם להיטי רדיו נוקבים. בשנת 2018 כבר לא רצו לשמוע על פופ פאנק. באותה שנה התברר כי ההופ-הופ כובש כל חלקה טובה בפסגות.
'כרטיסים לנפילתי' הוא מכתב אהבה לפאנק רוק. שם האלבום העוסק אמנם עוסק במודעות לסוף רע, ואולי אף מהווה סיכון מסחרי, אבל הביטחון והעוצמות שהמאשין גאן קלי משדר מחזירים את הסגנוון לימיו הטובים ביותר.
אגב, קולסון בייקר, הלא הוא משין גאן קלי בשמו הבימתי , הוא … ראפר ושחקן קולנוע מקליבלנד שבאוהיו, שכנראה הולך על הסבה. כלומר: יציאה של ממש מהראפ לטובת סגנון פופ פאנק.
הפאנק של 'פנים שיכורים' עוסק בלחץ הגובר בחייו של איש צעיר – "אני עדיין צעיר, מבזבז את נעורי". בעוד 'בלאדי ולנטיין' הוא מהלהיטים הגדולים ביותר של בלינק 182 שנדחס לשלוש וחצי דקות המנון מרדני.

מאשין גאן קלי – Bloody Valentine

הרצון לחופש קיים ב 'נשיקת נשיקה' שבו MGK שר "תוציא אותי מהבית הזה ותוציא אותי מהראש שלי", לפני שהוא מוסיף "ויש הרבה דברים שאני רוצה להגיד." ואכן: ב'כרטיסים למפלתי' יש הרבה יותר מאשר שתייה, סמים וסירוב להתבגר.
במאבק הקיומי, אתה מרגיש כאילו אתה לא שייך ונלכד לנסיבות שאינן בשליטתך. הכעס המתבגר של MGK צומח לזעם על עולם שעדיין אין לו מקום בשבילו. "מה קרה בסוף אגדות?" הוא שואל בהתרגשות ב'קונצרט לחייזרים', וב'כל מה שאני יודע' הוא שר: , "החיים שלי מבחוץ מענגים אותם / אבל האדם מבפנים מתפורר".
מצוין שיתוף הפעולה המיוחל שלו עם הזמרת הלסי (הצמד עבד יחד בדרמת הטלוויזיה Roadies ונשארו חברים איתנים מאז) ב"שכח אותי" המושר בתשוקה מחשמלת. , זה הרגע הבולט של 'כרטיסים למפלתי', אלבום שלא רק מוכיח ש- MGK יכול לעשות כל מה שהוא אוהב, אלא שגם לפופ-פאנק יש עדיין משהו חשוב להציע לעולם.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן