מדוע השתבש הקאמבק של קייטי פרי?

מדוע השתבש בקאמבק של קייטי פרי?

מעריצים ומבקרים רבים הרגישו שהמסר הפמיניסטי של פרי התערער אנושות על ידי בחירתה במפיק לוקאש גוטוולד, הידוע יותר בתור ד"ר לוק, מי שהזמרת Kesha תבעה אותו

/5

היא הייתה אחת מכוכבות הפופ הגדולות בעולם – אבל האלבום החדש שלה נחשב כמפולת בקריירה שלה.
לקאמבק יש מקום מיוחד בתרבות הפופ. מהקונצרט המחייה את הקריירה של ג'ודי גרלנד ב-1961 בקרנגי הול ועד לתחייה המחודשת של שר כדיוות ריקודים מובילה עם Believe מ-1998. יש משהו מרגש ואפילו מנחם בלראות כוכב גדול חוזר לפסגה, במיוחד בגלל שזה לא קורה בכל פעם.
מסיבה זו, ההיפוך העצוב של הנרטיב – הקאמבק הכושל – מרתק לא פחות. זה מזכיר לנו שלהחמיץ את המטרה,  זה אנושי ביסודו וששום דבר בחיים לא מובטח.
זו הרוח השלטת שעמה מתמודדת קייטי פרי היום כשהיא מוציאה את אלבומה השביעי, "143" עם הסינגל המוביל השנוי במחלוקת שלו Woman's World, שנעצר במקום ה-63 ב-Billboard Hot 100 ובמקום ה-65 בבריטניה . אלו הן תוצאות מוחצות לאמן שיש לו מכירות של 10 מיליון יחידות ארה"ב, שיא שאליו הגיעה רק זמרת כמו ריהאנה. "קייטי פרי היא אחד השמות הגדולים ביותר במוזיקת ​​פופ, אז כשהשירים האלה לא הצליחו, זה יצר סיפור מעניין לתקשורת", אומר יו מקינטייר, עיתונאי מוזיקה בפורבס. אז למה המוזיקה החדשה שלה לא מתחברת לציבור? על השיר Woman's World שיצא ביולו 2024 אמרה פרי שהיא רוצה שזה ישקף את ה"אלוהית הנשית" שלה וירגיש "מעצימה" באופן דומה ללהיטים כמו Firework (2010) ו- Roar (2013). כשהיא שרה "זה עולם של אישה ואתה בר מזל שאתה חי בו".
אלא שמעריצים ומבקרים רבים הרגישו שהמסר הפמיניסטי של פרי התערער אנושות על ידי בחירתה במפיק לוקאש גוטוולד, הידוע יותר בתור ד"ר לוק, מי שהזמרת Kesha תבעה אותו.  פרי עבדה רבות עם ד"ר לוק על שלושת אלבומיה המצליחים ביותר – One of the Boys מ-2008, Teenage Dream מ-2010 ו-Prism מ-2013 – אבל הוא נעדר מאלבומיה הבאים, Witness מ-2017 ו-Smile מ-2020. שני אלה נכתבו ושוחררו בזמן  המאבק המשפטי הממושך שלו עם  Kesha. למרות שפרי מעולם לא הגיבה בראיון עיתונאי על החלטתה לנתק את הקשר עם ד"ר לוק, היא אמרה במהלך הצהרת 2017 שהיא בחרה לא לעבוד איתו ב-Witness כי היא לא רצתה להיראות כ"נוקטת צד". .
נכון לעכשיו, לא סביר שהיא תתייחס חזיתית למחלוקת סביב החלטתה לחזור לצוות עם ד"ר לוק. במהלך הופעה לאחרונה בפודקאסט Call Her Daddy, פרי עקפה את השאלה בנוגע לכוח היצירתי המניע העיקרי מאחורי אלבומה החדש. "האמת היא שכתבתי את השירים האלה מהניסיון שלי, מהמטמורפוזה שעברתי בחיי, והוא היה אחד האנשים שעזרו בזה – אחד הכותבים, אחד המפיקים", אמרה.

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן