מיכאל בן דוד ואלי חולי אקס פקטור גמר

מיכאל בן דוד נוסע לאיטליה עם I'm

הפסד ידוע מראש לאלי חולי? מה שבטוח: מיכאל בן דוד ו - I'm יהיו אטרקציה ב-22 במאי בטורינו.

4/5

שימו לב לעיניים העצובות של אלי חולי. הפסד ידוע מראש? ב-27 בדצמבר הימרתי על מיכאל בן דוד. באודישן של "קרב הענקים". הפיקו לו נאמבר אירוויזיוני מנצח, כמו כדי לרמוז לאן העסק מתקדם. בן דוד ששר נפלא It's A Sin של פט שופ בויז קיבל כוריאוגרפיה חבל"ז, פירוטכניקה אירוויזיונית, והוא השתמש בשיר להצגה הגדולה ביותר בפרק הזה. שום מתמודד לא נתן/ קיבל שאו כזה. חזאי הניצחונות באירוויזיונים כבר זיהו  משהו. לא לשכוח גם שבן דוד הוא מייצג את הקהילה הגאה, שמבחינתה אירווויזיון הוא הפנינג מוסיקלי ממדרגה ראשונה.
והנה בגמר 5.2.22 מיכאל ניצח על חודה של נקודה את אלי חולי עם השיר I'm. כרגיל, תוצאות הקהל נמסרו דרך אוזניה, היתה טעות בשידור בעת הקראת התוצאות, כאשר המנחה הכריזה כי חולי קיבל 96 נקודות בעוד על המסך הופיע המספר 95. האם התוצאות נבדקו על-ידי גורמים ניטרליים? אם כן, מדוע לא נראו ולא נשמעו?
כמו אביב גפן, העדפתי את השיר המקורי Blinded Dreamers של אלי חולי – מעניין ומיוחד יותר מבחינה מלודית, הגשה קולית לא פומפוזית, הפקה עכשווית ייחודית. לטעמי – בעל סיכויים טובים יתר במילנו!
מצד שני, ויש צד שני, מיכאל בן דוד, יש להודות, "מביא אותה" הכי "אירוויזיוני" בכל מרכיב – תנועה, קול, סגנון. מהוקצעות מסוגננת עד הסוף. הביצוע שלו ל"שני משוגעים", השיר הראשון שביצע בגמר, הציג את יכולות הפרשנות שלו – דיוק, עדינות, רגישות, מעבר מעולה בין סלואו לקצב. אין ספק: יש לו את זה.
גם כך אי אפשר להמר על נוסחה מנצחת. האם דווקא הייחוד המקורי של חולי הוא בעל הפוטנציאל לצבור הרבה דוז פואה? מה שכן בטוח: בן דוד ו – I'm יהיו אטרקציה ב-22 במאי בטורינו.

מיכאל בן דוד נוסע לאיטליה עם I'm

אלי חולי – Blinded Dreamers



מיכאל בן דוד – "שני משוגעים"' "I'm"

אלי חולי – "I Will Be There For You"  ו – "Blinded Dreamers"
ענבל ביבי – "The Winner Take It All" ו – "Marionette"
ספיר סבן – "בדד" ו – Breaking My Own Walls

אקס פקטור לאירוויזיון פייסבוק

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

תגובה אחת

  1. יוסי אני נזכר בימים שאתה ועמוס אורן הייתם מדווחים למעריב וידיעות בתאמה מהשטח על שבוע האירוויזיון, ימים של תזמורת קהל מעונב וכמעט כולם בשפת המקור ,התחרות השתנתה לחלוטין
    במהלך השבת היו לי ממש תהיות לגביי הנציג/ה
    ענבל ביבי הייתה גרועה והתלבושת רעה
    ספיר סבן המיסה אותי עם בלדה נהדרת אך לא הייתי בטוח בה
    אלי חולי אני פשוט מאוהב בקול שלו
    ומיכאל המופלא גיליתי אותו באמצע העונה כפייבוריט שלי
    הייתי בהלם מהניצחון אבל כעת אני שלם עם זה לחלוטין,אני לא שייך לקהילה אבל מיכאל בעיניי הוא טווס צבעוני מהמם ,מתראיין מקסים זמר ענק בכל הסגנונות,כל התקשורת תתמקד בו אין לי ספק,אני מדמיין אותו בשטיח המפורסם מרכז את כל תשומת הלב,עקבתי אחריו לאורך העונה ,כמה פרגון וחום יש בו בעיקר דווקא מול שחר עדוי הדתי והמדהים, כמה פרגון,בכלל זו 4 גמר מדהימה שבילבלה אותי לחלוטין, לדעתי מיכאל סידר לנו גמר ודאי מה שלא בטוח היה קורה עם חולי וענבל ואפשר אפילו לשפר את ההופעה ובטוח שהבגד יהייה יותר גרנדיוזי,
    ולך יוסי חרסונסקי המון ברכות על ליוי בטוב טעם של התחרות לאורך העונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן