מפגש של רוג'ר ווטרס ודיוויד גילמור בערב צדקה הוליד אפשרות לאיחוד מחדש של פינק פלויד

/5

האם פינק פלויד מתאחדת? אחרי ההופעה המפתיעה של רוג'ר ווטרס ודיוויד גילמור בערב התרמה, השמיים מתבהרים מחדש.
רוג'ר ווטרס הבהיר בדף הפייסבוק שלו כי האיחוד מחדש עם דיוויד גילמור עשוי להתרחש באחת המופעים של "החומה", שיחלו בקנדה ב-15 בספטמבר.
לדברי ווטרס, הכל החל כאשר ארגון 'The Hoping Foundation' התומך בילדים פלשטינאים פליטים, קיים אירוע התרמה במועדון של רוני סקוט בלונדון. הרעיון הייה להזמין אמנים מפורסמים למעין מופע קריוקי. דייוויד היה בין המסייעים והתכוון לבצע גרסה של "סאמרטיים" מאת גרשווין יחד עם הדוגמנית קייט מוס. אחרי הערב, העלה דיוויד את הרעיון די בחיוך לעשות דואט עם ווטרס על שיר ישן – 'To Know Him Is To Love Him' ושלח לו מייל בעניי. ווטרס השיב לו כי לא נראה שהשיר מתאים לסולם שלו, והוא היה מעדיף משהו מהרפרטואר של הפינק כמו 'Wish You Were Here' או 'Comfortably Numb'. דיוויד ניסה לשכנעו, אבל ווטרס לא הסכים . לבסוף הציע (דיוויד) הצעת פשרה: אתה תשיר את השיר הזה, ואני אגיע לאחת ההופעות של "החומה" לבצע את 'Comfortably Numb'.
"איך יכולתי לסרב להצעה כזו", אמר ווטרס. השאר – היסטוריה. אמנם השניים שרו 'To Know Him Is To Love Him למען הארגון, ועכשיו ממתינים לראות האם ההופעה של גילמור ב"החומה" תפתח פתח להקמה מחדש לש הפינק פלויד.

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן