מקוי טיינר בובי האצ'רסון Manhattan Moods

מקוי טיינר בובי האצ'רסון Manhattan Moods

יש כאן  בסיס משותף של ערכים משותפים שגורם לשילוב הזה של שני מוזיקאים גדולים להפוך הכל לזהב.

4.5/5

הזוגיות של הפסנתרן מקוי טיינר והוויברפוניסט בובי האצ'רסון מחברת אותם עם מותגי ג'אז מודרניים בשנות ה-60. כ-20 שנה מאוחר יותר הם עשו את ההקלטה הזו בדואט, כשהאוריינטציה שלהם מתמקדת בצד הרך של המוסיקה. זה לא אומר שהרעיונות הפרוגרסיביים שלהם זנוחים לחלוטין, אבל ההקלטה הזו היא משהו שאוהבי מוזיקת ​​ג'אז לשעות הלילה המאוחרות יאהבו.
Manhattan Moods יצא בלייבל Blue Note בשנת 1994. הוא הוקלט בדצמבר 1993 וכולל תשעה ביצועי דואט שלהם.
הם מנגנים שילוב של סטנדרטים ומקוריים עם כושר ההמצאה הגאוני שלהם ומשחק הגומלין הספונטני המצופה מהם, ובמקביל גם מנגינות יפהפיות  מחממות לב. האימפרוביזציות השנונות של טיינר הן תמיד חלק מהפרסונה המוזיקלית שלו. האצ'רסון מנגן את המרימבה האצילית מעץ בכמה רצועות, משווה תחושה ארצית ואורגנית יותר למוזיקה.

. יש קסם באוויר. יש כאן  בסיס משותף של ערכים משותפים שגורם לשילוב הזה של שני מוזיקאים גדולים להפוך הכל לזהב. למשל: טייק על "Blue Monk" של Thelonious Monk הוא דוגמה נוצצת לאופן שבו ניתן להפוך סטנדרט שחוק לייחודיבטעם בלוז טהור.
המוזיקאים פורצי הדרך האלה לא מסובבים את כדור הארץ או מסמנים כיוונים חדשים . הם לגמרי בקשר עם הלב והנשמה שלהם בג'אז טהור.  ב- Allmusic כתב מבקר הג'אז כי "זה לא מפתיע שהם משתלבים די מצוין שכן שניהם נשארים מאלתרים מתקדמים שקשורים למסורת הקשיחה/מודאלית של הג'אז".

מקוי טיינר – פסנתר
בובי האצ'רסון – ויברפון, מרימבה

שיתוף ב facebook
share

1 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

1 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן