מתי כספי וריקי גל חוזרים עם "מה זאת אהבה"

/5

כמעט 25 שנה מאז עלה לבמות המופע המצליח "מה זאת אהבה", של מתי כספי וריקי גל, חוזרים השניים להעלותו החל מסוף מרץ 2012 בליווי תזמורת של 21 נגנים בעיבודו המוסיקלי של כספי.
בערב ישולבו להיטים כמו "ילד אסור ילד מותר", "מקום לדאגה", "מערבה מכאן", "נערת הרוק", "אמא", "הנה פתחתי חלון", הדואטים "מה זאת אהבה" , "מקום לדאגה" ו-"היא שלו והוא שלה".
מתי כספי היה זה שהלחין, עיבד והפיק מוסיקלית את כל שירי אלבומה הראשון ריקי גל שיצא לאור בשנת 1987. השניים המשיכו לשתף פעולה גם באלבום השני אותו הוציאה ריקי בשנת 1988 "מה זאת אהבה". בעקבות האלבום הזה יצאו כספי וגל לסיבוב ההופעות, וב-1996 חזרו השניים לשתף פעולה באלבום – "אוהבת אותך יותר", שבו נכללו לראשונה גם שירים שכתבה ריקי .
המופע הראשון יתקיים ב-תיאטרון נוקיה. כדוגמת היכלי הענק בחו"ל המאפשרים פורמטים שונים של הופעות. היכל נוקיה ישנה פניו – לראשונה, ויהפוך לתיאטרון. במת המופע תמוקם במרכז הפרקט עם הפנים לסל הדרומי, כל היציעים העליונים יסגרו בווילונות אקוסטיים כך שההיכל יהפוך לאולם מופעים הכולל 3000 מקומות בלבד ודומה בצורתו ובאווירה הנוצרת בו לאמפיתיאטרון בקיסריה. קרא עוד

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן