ניל סדקה מגיע להופעה אחת בישראל

/5

ואחרי פול אנקה – גם ניל סדקה ("הו, קארול") מגיע לכאן הופעה ראשונה בישראל בהיכל נוקיה ב-16 אוקטובר כדי להשלים התרפקות רבתי על הסיקסטיז, נוסטלגיית נעורים אולטימטיבית של מסיבות הריקודים "הסלוניים" שבהן כיכבו גם פול אנקה ובובי דארין. לא להאמין שבגילו הוא עוד שר לנערות העשרה של פעם.
ניל סדקה זה קודם –"הו קארול", שיר שכתב לאהובת נעוריו – הזמרת קארול קינג (הפי ברסדיי סוויט סיקסטין) Breaking Up Is Hard To Do ולא לשכוח את Little Devil, Happy Birthday Sweet Sixteen, Laughter in the Rain, The Diary, You Mean Everything To Me, Stupid Cupid.
סדקה, אחד האבות הגדולים של שירי האהבה דאז כבר בן 72, במשך למעלה מחמישים שנה כותב, מופיע, מפיק. כבר בגיל 8 החל להופיע בנגינה על פסנתר משם התקבל לבית הספר היוקרתי ג'וליארד. סדקה הוכתר על ידי ארתור רובינשטיין לאחד הנגנים הצעירים והמבטיחים ביותר וניגן איתו ועם אחרים בקונצרטים קלאסיים. במהלך הקריירה שלו, כתב למעלה מ -1000 שירים. בין השאר כתב סדקה ל – פראנק סינטרה (The Hungry Years) אלביס פרסלי (Solitaire)) טום ג'ונס (Puppet Man) להקת המונקיס (When Love Comes Knocking At Your Door)

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן