ניק קייב מקדיש הופעות לשאלות מעריצים

/5

ניק קייב יוצא לסבב הופעות ייחודי בערים שונות בחוף המזרחי , שבמסגרתו יענה על שאלות מעריצים. הסיבוב נקרא "שיחות עם ניק קייב", יכלול ארבע הופעות במסצ'וסטס ובניו יורק בסוף אפריל ומאי.
"הקהל יכול לשאול אותי כל שאלה, ואני אעשה כמיטב יכולתי לענות, "אמר קייב בהצהרה לקראת ההופעות. "יש לי כמה דברים להגיד, ואני תמיד יכול לבצע כמה שירים בפסנתר אם הכל ישתבש. מצד שני, יש לי הרגשה טובה בקשר לזה".
את הרעיון קיבל במהלך ההופעות לקידום האלבום Skeleton Tree שהל עוד ב-2016 יחד עם הלהקה שלו, Bad Seeds, שהגיע לישראל בשנה שעברה.
קייב סיפר כי חש קרבה עמוקה עם הקהל, והחליט שהוא רוצה לשמוע מהם עוד. "נוצר קשר עם הקהל, וכולנו הראנו סוג של נכונות להיפתח, ואני חשתי כי שיחה ישירה עם הקהל עשוי להיות בעל ערך. ככל שהשאלות יהיו יותר גלויות ואינטימיות, כך הערב יהיה מעניין יותר".
מאז שבנו נפטר, קייב התנגד לסבב ראיונות רגיל על האלבום.  הוא בחר במקום זאת לאפשר לאנדרו דומיניק להפיק אודותיו סרט דוקומנטרי "עוד פעם אחת" שיחבר בין תחושותיו באשר לאלבום ותהליך האבל שלו. "זה לא נועד להיות בידור", אמר הבמאי ב -2016. "זה היה פתרון מעשי לבעיה מעשית, נכון, חשבתי שיהיה איזה עניין מציצני במה שקרה לו. מצד שני, מעריציו מאוד מתעניינים מה עבר עליו ועל בני משפחת, וזה הנושא של הסרט.
מהלך ההופעות בשנתיים האחרונות, קייב התמקד חזק בשורות הקדמיות של הקהל. המהלך הזה שימש בסיס לסרט ההופעות "שמים מרוחקים", שצולם בקופנהגן. הקרנת הבכורה שלו תתקיים ב -12 באפריל.
"למען האמת, אני לא בטוח מה יקרה בהופעות האלו", אמר קייב. "תמיד אהבתי את הפורמט של שאלות ותשובות – לא את הראיונות הרשמיים על הבמה, אלא את השאלות שמגיעות מהקהל אחרי ההופעה. הקהל נוטה לשאול שאלות מאתגרות, חושפות, שובבות ובסופו של דבר רציניות, אבל לעולם אינך יודע על מה תישאל. הם יכולים להיות נועזים בשאלותיהם, גם עמוקים".

ניק קייב – ההופעה בישראל

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן