סרט תיעודי חדש על דון מקלין

סרט תיעודי חדש על דון מקלין

הסרט יוצא 50 שנה אחרי שההמנון האיקוני "American Pie" הגיע לראש מצעד הבילבורד האמריקאי ב-1972.

/5

סרט תיעודי חדש (Don McLean: American Troubadour) החוקר את חייו ואת הקריירה של דון מקלין אמור לעלות לאוויר בארה"ב בשבוע הבא. בסרט שהופק וביים ג'ים בראון, יוצא 50 שנה אחרי שההמנון האיקוני של הזמר והיוצר "American Pie" הגיע לראש מצעד הבילבורד האמריקאי ב-1972.
"נתתי לג'ים בראון להיכנס לחיי כי אני מכבד אותו ובוטח בו", אמר מקלין בהודעה לעיתונות. "אנחנו מכירים זה את זה כבר ארבעים שנה, והוא אפשר לרעיונות שלי להתממש במלואם תוך שהוא מספר את הסיפור שלי בצורה מדויקת ופיוטית."
מקלין העניק חופש חסר תקדים ליוצר הסרט, וחשף את עצמו מקריירה המתפרשת על פני חמישה עשורים. כמו כן ביצע שירים שהפכו לחלק בלתי נפרד מתרבות הפופ האמריקאית.
הסרט יכלול גם הופעות חיות של 'American Pie', 'Vincent', 'Crying' ו-'And I Love You So' יחד עם ראיונות עם אמנים כמו בריאן ווילסון ומייק מילס של REM ועוד.
"דון מקלין הוא אמן אמיתי ואינדיווידואליסט מחוספס", אמר בראון. "יש לו ערכים אמריקאים עמוקים שהגדירו חיים מדהימים וראויים להערצה. אני חושב שחלק מהעבודות הטובות ביותר שלו עדיין לא התגלו, ושאנשים יקשיבו, ישירו ויקליטו את השירים שלו בעשורים הבאים".

סרט תיעודי חדש על דון מקלין

דון מקלין פייסבוק

דון מקלין אמריקן פאיי

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן