עדן אלנה גרסת מאחורי הקלעים ל - Set Me Free

עדן אלנה האם ההימורים קובעים? גרסת מאחורי הקלעים ל – Set Me Free

השיר שייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון ברוטרדם הולנד בחודש הבא "נוסק בסקרים"

/5

שלחו את "מאחורי הקלעים" של צילומי הקליפ של Set Me Free, השיר שייצג את ישראל התחרות האירוויזיון ברוטרדם הולנד בחודש הבא. את הקליפ שצולם במתחם דיזיין סיטי, ביים נמרוד פלד,  לקליפ מתלווה  – "עדן אלנה נוסקת בסקרים", כלומר בהימורים על מיקומה הסופי.
השיר שנבחר הוא אכן הכי מכוון מטרה. אינסטנט טקסט, שיר מהוקצע בכל פרמטר מקצבים מתחלפים, ביטים עדכניים, אנרגתיות אפקטיבית. ביצוע מהוקצע של עדן אלנה.  קליפ מלוטש. בקליפ החדש, השיר נשמע אחרת. יש לו צליל כבד יותר מהגרסה המקורית והוא יותר מכוון מטרה. הטון הפאנקי הבהיר יותר של הגרסה המקורית שופץ לגירסה המנוגדת לטונים הקוליים המתוקים של עדן.
עדן אלנה – זמרת  יוצאת מן הכלל לצרכי תחרות בינלאומית. מה עכשיו? שכבר נגמור עם זה. שישחררו אותה לקריירה רגילה ללא הילת אירויזיונים. set her free.

Set Me Free גרסת מאחורי הקלעים מילים ולחן: עמית מרדכי, נועם זלטין, עידו נצר, רון כרמי צילום ועריכה קליפ מאחורי הקלעים: סטודיו 4040

Set Me Free גרסה סופית

המשלחת הישראלית לאירוויזיון תמריא לרוטרדם ב-7 למאי,  יום הולדתה ה-21 של עדן אלנה. החזרה הראשונה של ישראל על בימת האירוויזיון תתקיים ביום ראשון ה-9 במאי בשעה 14:40 שעון ישראל.

עדן אלנה כאן אירוויזיון

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן