פורטיסחרוף-צילום-מרגלית-חרסונסקי

פורטיסחרוף יש קץ לקורונה

שנה אחרי הביטול פורטיסחרוף יופיעו למחזיקי הכרטיסים של 2 הופעות הסולדאאוט שהתבטלו ולעוד 4 הופעות

/5

אני עושה קופי פסט לידיעה שהתפרסמה לפני שנה. היו לכם כרטיסים לפורטיסחרוף ב- במאי ברעננה, לשתי ההופעת סולדאאוט? אני מעריך ששמרתם אותם לימים שהקורונה תתחיל להתנדף מחיינו ותאפשר לצמד לחזור לבמה.  זה קורה ממש עכשיו, שנה אחרי. שתי ההופעות של אז יתקיימו באמפיפארק רעננה ב – 19-20.5, ולהן נוספו עוד שלוש הופעות של הצמד  ב-22-23.5 וב -25.5 ועד אחת ב-3.6 בבריכת השולטן בירושלים. ( *** מה מי מו ואיך – למטה)
"פורטיסחרוף" נמצאים כבר מזמן באגף המיתולוגי של הרוק הישראלי. איש קרח, דמוי קוז'אק, ואיש גבוה בשיער לבן מבהיק ירימו את האמפיפארקים  אם וכאשר הקורונה תיעלם.   פורטיסחרוף עוברים מדור לדור עם שירים שאינם שוקעים לתהום הנשייה: "אמריקה", "אין קץ לילדות", "נעליים", "חלום כחול", "שועל במנוסה", "חתול מפלצת".
רוק אינו עניין של גיל. או שיש לך או שאין לך. וכשפורטיסחרוף מנגנים ושרים "ניצוצות", מתברר שהרוק הישראלי לא מת. הוא חי וקיים ומתעורר בכל עת   לבעוט.
אין להם הרבה מה לחדש כצמד, אבל  במציאות המקומית משפט כמו "אין ספק שזוהי שקיעתה של הזריחה", מקבל תמיד הארה מחודשת. מבחינת שניהם – השמש זורחת, למרות המציאות הפוליטית.
סחרוף אינו רוקנרוליסט מרדני שמניף דגלים. הוא נראה תמיד צנוע משהו לרוקנרול. אבל כשהוא שר רוקנרול בעברית, יש מקום לצמרור. אם העוצמה של פורטיס על הבמה מוחצנת מאוד, אצל סחרוף היא מאופקת אבל מחשמלת. פורטיס לא "משוגע", כפי שעוד קוראים לו מהקהל. הוא מסובב  מחוגי השעון אחורה, כי הקאמבק סוגר קופות. הקהל סוגד.  "סולדאאוט" מופיע כמעט ליד כל הופעה שחוזרת לאחור. למוסיקה של פעם יש תעודות ביטוח. אפשר לסחור איתה בבורסה. לא מוכרים מניות שיניבו פירות בתום הקורונה.

פורטיסחרוף תאריכים חדשים

*** חמשת התאריכים החדשים לפורטיסחרוף ברעננה ייפתחו בשלב ראשון למחזיקי כרטיסים קיימים בלבד – מי שרכש לשתי ההופעות הראשונות בשנה שעברה.כל מחזיקי הכרטיסים יקבלו למייל באמצעותו הזמינו את הכרטיסים, ״שובר״ דיגיטלי ולינק לכרטוס מחדש לתאריכים החדשים.
הכירטוס מחדש מתחיל ביום שלישי 20.4.21, התהליך יתבצע בשלושה שלבים, על מנת לאפשר למחזיקי הכרטיסים את האופציה לבחור את המועד ומקום הישיבה הנח להם ביותר (בהתאם לרמת המחיר של הכרטיס המקורי):
שלב ראשון – שלישי-חמישי, 20-22.4 : מיועד למחזיקי הכרטיסים באורקסטרה שיהיה פתוח לכרטוס מחדש ובחירת מקום ישיבה (על פי המתווה).
שלב שני – שישי-שני 23-26.4 : מיועד לרוכשי הכרטיסים בגושי הישיבה שיהיה פתוח לכרטוס מחדש ובחירת מקום ישיבה (על פי המתווה).
שלב שלישי – שני-רביעי 26-28.4 : מיועד לרוכשי הכרטיסים בדשא שיהיה פתוח לכרטוס מחדש ובחירת מקום ישיבה / דשא.  (על פי המתווה).
ההופעות מתקיימות בהתאם להנחיות הרשויות והתו הירוק למחוסנים/מחלימים, ולמציגי בדיקה שלילית בכניסה למופע.

צילומים מרגלית חרסונסקי

פורטיסחרוף – "ניצוצות" בהופעה  2015

פורטיסחרוף- "הפוך" הופעה בבארבי 2015

ברי סחרוף פייסבוק

פורטיס פייסבוק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן