צ'ארלי ווטס מתופף הרולינג סטונס האגדי מת בגיל 80

צ'ארלי ווטס מתופף הרולינג סטונס האגדי מת בגיל 80

הביוגרפיה של ווטס מלמדת כי התשוקה הראשונה והמתמשכת ביותר שלו הייתה ג'אז

/5

גם הרולינג סטונס אינם לנצח. מתופף הלהקה צ'רלי ווטס מת בגיל 80. וuטס ניגן עם הרולינג סטונס. מאז 1963. הוא הופיע לצידם של מיק ג'אגר וקית ריצ'ארדס בכל אלבומי האולפן של הלהקה, עד האחרון, תקליט הקאברים Blue & Lonesome משנת 2016.
בתחילת החודש הפגינו חברי הלהקה את תמיכתם בווטס לאחר שפרש מסיבוב ההופעות הקרוב בארה"ב כדי "לנוח ולהחלים" לאחר הליך רפואי.
בהודעת דוברו נכתב: "בצער עצום אנו מודיעים על מותו של צ'ארלי ווטס האהוב שלנו. הוא נפטר בשלווה בבית חולים בלונדון מוקדם יותר היום כשהוא מוקף בבני משפחתו". ועוד נאמר בהודעה: "הוא היה "בעל, אבא וסבא יקר" ו"אחד המתופפים הגדולים בדורו". סיבת המוות של ווטס אינה ידועה בשלב זה. הוא טופל בעבר בסרטן הגרון בשנת 2004.
הביוגרפיה של ווטס מלמדת כי התשוקה הראשונה והמתמשכת ביותר שלו הייתה ג'אז. כשהוא לא היה בסיבוי הופעות עם הסטונס, ווטס נהנה לנגן עם הרכב הג'אז שלו בצניעות ובאי פורמליות, בניגוד מוחלט לטררם הענק שאפף את הופעות הסטונס.
ל"רולינג סטונס "היה חסר מתופף קבוע לאחר שהלהקה הוקמה בתחילת שנות השישים. הם אפילו התקשו למצוט נגן כלי הקשה קבוע להופעה ראשונה שלהם בקיץ 1962 במועדון המרקי של לונדון. ווטס דחה בתחילה הזמנה להצטרף אליהם, כפי שמציינת הביוגרפיה, והעדיף "לשמור על עבודתו הבטוחה כמעצב גרפי במשרד פרסום".
לאחר שישה חודשים של ניסיונות שכנוע, ווטס הצטרף ללהקה לצמיתות, ג'אגר, ריצ'רדס ובריאן ג'ונס קיבלו בסופו של דבר את האיש שהם רצו בו. ווטס ערך את הופעתו הראשונה עם הסטונס בינואר 1963 במועדון הפלמינגו בסוהו בלונדון. לסיפרו כי גם אז הוא סירב לוותר על עבודתו היומית, ורק בקיץ של אותה שנה, לאחר שהסטונס חתמו עם "דקה רקורדס", הוא הפך מקצועי לחלוטין.
בביוגרפיה של ווטס נכתב : "אחרי הסתלקותם של בריאן ג'ונס (נפטר ב-1969) ביל ווימן והגיטריסט מיק טיילור – היה ברור כי ווטס הוא חלק מהליבה החיונית של הלהקה ותמיד ציינו כי לעולם לא תהיה רולינג סטונס בלי צ'ארלי”.

הרולינג סטונס ההופעה הראשונה ללא צ'ארלי ווטס

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן