הרולינג סטונס הופעה ראשונה ללא צ'ארלי ווטס

הרולינג סטונס הופעה ראשונה ללא צ'ארלי ווטס

"זהו הסיבוב הראשון שלנו מזה 59 שנים שאנחנו עושים בלי צ'ארלי ווטס המקסים שלנו. אנחנו מתגעגעים אליו כלהקה ומתגעגעים אליו כחבר על הבמה ומחוצה לה".

/5

הרולינג סטונס הופיעו לראשונה לאחר מותו של המתופף האגדי צ'ארלי ווטס שנפטר ב -24 באוגוסט. מדובר בהופעה פרטית מתחת לאוהל על מגרש אצטדיון ג'ילט בעיר פוקסבורו במסצ'וסטס.
הלהקה ביצעה ביצעו 14 שירים, ביניהם קאבר של “Troubles A-Comin” של הצ'י לייטס, ולאחר מכן ביצוע ראשון ל"Living in Ghost Town". מ-2019.הראשון מבין שני הביכורים עומד לצאת במהדורה המחודשת של 40 שנה להקלטת הלהקה משנת 1981, Tattoo You ב -22 באוקטובר, ב -5 באוגוסט, שבועות ספורים לפני מותו של וואט,
הלהקה הודיעה על מחליפו של ווטס – המתופף סטיב ג'ורד שישתלב בסיבוב הופעותיהם בן 13 הימים בארה"ב . ג'ורדן בן ה -64 ניגן בפרויקט הצד של קית' 'ריצ'ארדס, ה- X-Pensive Winos מאז 1980 וגם מהדורת Dirty Work של הסטונס משנת 1986. ג'ורדן גם חבר בשלישיית ג'ון מאייר.
הלהקה ניגנה להיטים רבים מהדיסקוגרפיה הנרחבת וההיסטורית שלה, כולל “Under My Thumb”, Gimme Shelter", "סימפטיה לשטן" ועוד. כמו כן הסטונס ביצעו גם גם את השיר הישן "התמוטטות עצבים 19" לראשונה משנת 2005 לראשונה מאז 2005. הם סגרו את ההופעה עם “(I Can’t Get No) Satisfaction.”
מיק ג'אגר בן ה-78 אמר על הבמה: "זו ההופעה הראשונה שלנו בשנת 2021 … אני חייב לומר, זה לילה קצת בעייתי מבחינתנו, זהו הסיבוב הראשון שלנו מזה 59 שנים שאנחנו עושים בלי צ'ארלי ווטס המקסים שלנו. אנחנו מתגעגעים אליו כלהקה ומתגעגעים אליו כחבר על הבמה ומחוצה לה.
אני בטוח שלכמה מכם שראו אותנו בעבר יש זיכרונות גם מצ'ארלי ואני מקווה שתזכרו אותו כמונו. היינו רוצים להקדיש לצ'רלי את ההופעה הזו."

צ'ארלי ווטס מתופף הרולינג סטונס האגדי מת בגיל 80

הרולינג סטונס הופעה ראשונה ללא צ'ארלי ווטס

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן