צפו בקבוצת כלבי רובוט משחזרת את Start Me Up של הרולינג סטונס

הסטונס הוציאו החודש מהדורת 40 שנה של 'Tattoo You' , הכוללת אוסף של תשעה רצועות של נדירות בשם 'Lost & Found'

/5

הרולינג סטונס ציינו את יום השנה ה-40 לשיר הקלאסי ת שלהם 'Start Me Up', תוך שהם מאחדים כוחות עם חברת הטכנולוגיה Boston Dynamics, שהפעילה כלבי רובוט ליצור את הקליפ החדש שלו.
הקליפ מציג קבוצה של רובוטים כלבים מחקים את מהלכי הריקוד מהסרטון המקורי של הסטונס, תוך שימוש ב"ראשים" שלהם כדי "לשיר" יחד עם המילים.
לזה מתלווה גרסה מחודשת של הסרטון של הסטונס עצמו – בבימויו של מייקל לינדזי-הוג ששודרה לראשונה ב-1981 – מה שמאפשר לצופים לראות את המדויקות המכנית בחיקוי השיר האיקוני של מיק ג'אגר ושות'.
הסרטון החדש נקרא 'Spot Me Up' והוא מגיע מול הגרסה המלאה של הקליפ המקורי של הסטונס.
'Start Me Up' שוחרר לראשונה באוגוסט 1981, שימש כסינגל המוביל לאלבומה ה-16 של הסטונס, 'Tattoo You'. הוא הגיע למקום השביעי במצעד הסינגלים הבריטי, והוא vסינגל האחרון של הלהקה שהגיע לעשרת הגדולים.
הסטונס הוציאו החודש מהדורת 40 שנה של 'Tattoo You' , הכוללת אוסף של תשעה רצועות של נדירות בשם 'Lost & Found'. השירים בארכיון – כוללים את 'Living In The Heart Of Love' ו-'Come To The Ball' – כולם הוקלטו באותם סשנים של 11 הרצועות הראשיות ב-'Tattoo You'.
הרולינג סטונס נמצאים בסיבוב ההופעות שלהם "No Filter" בארה"ב. זהו מסע ההופעות הראשון של הלהקה בלי של המתופף צ'ארלי ווטס. בראיון שנערך לאחרונה, מיק ג'אגר תיאר את הווטס המנוח כ"פעימת הלב של הלהקה, וגם אישיות יציבה מאוד".

Spot Me Up” | The Rolling Stones & Boston Dynamics"

The Rolling Stones – Start Me Up – Official Promo

שיתוף ב facebook
share

1 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

1 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן