קיילי מינוג - Disco

קיילי מינוג – Disco

קיילי מינוג מבינה היטב את האירוניה בהוצאת אלבום דאנס-פופ בשם "דיסקו" במהלך שנה שבה היציאה למועדונים לא רק אינה רעיון טוב אלא לא אפשרית.

3.5/5

קיילי מינוג – Disco? עכשיו? תשאלו אותה כמה היא מתגעגעת ל – Better The Devil You Know. דיסקו הוא אלבום האולפן ה -15 של הזמרת האוסטרלית קיילי מינוג. בקודם Golden שיצא ב-2018 ניסתה קאנטרי. דיסקו מציב אותה בראש טבלת המכירות באוסטרליה השבוע. קייילי מינוג חוזרת לדיסקו שנות השבעים והשמונים בעטיפה של דאנס אלקטרוני מודרני. סינגלים: "Say Something", הסינגל השני, "Magic", גם "I Love It".
ראיתי ביקורת בעיתון בריטי שאומרת: בימים האפלים אלה – קיילי עולה מדרגה ומספקת זרם להיטי רחבת ריקודים. מוזיקת דיסקו מעולם לא באמת נעלמה. היו לה תקופות רזות מול עליית ההיפ הופ, ומוסיקת ריקודים אלקטרונית. אבל זמרות  מדואה ליפה לקרלי ריי ג'פסן ועד ליידי גאגא (השנה) הם אינדיקציה כלשהי לכך שדיסקו אינו זיכרון רחוק. קיילי פלוס דיסקו מעלה מיד תמונות של אסקפיזם קלוש, מוסיקת חתונות.
אין כאן שומדבר חדש או מפתיע. זה אזור הנוחות של קיילי, משוחרר מלחץ של סינגלים גדולים בעידן סטרימינג שלעתים קרובות מתעלם ממסורת.
קיילי מינוג מבינה היטב את האירוניה בהוצאת אלבום דאנס-פופ בשם דיסקו במהלך שנה שבה היציאה למועדונים לא רק אינה רעיון טוב אלא לא אפשרית. מצד שני היא מבינה, שדיסקו מספק בדיוק את סוג האופטימיות שאנשים זקוקים לו בשנת 2020. מינוג דיסקו בעיניה הוא  התגשמות חלום על זמנים טובים, למרות שמדובר באשליה. בראיונות היא מדברת על האופן שבו השפיעו הסגרים בקורונה על יצירת האלבום, על הגל החדש של פופ ודיסקו. מסחרית – פגעה בול. תקשיבו – תבינו.
בסופו של דבר, גם ללא טקסטים עמוקים, דיסקו מרגיש אישי במיוחד עבור מינוג, לאחר שבנתה קריירה על בסיס השפעות של אמנים כמו דונה סאמר. האלבום גורם לך לרקוד ולשכוח, ולכן משיג את מטרתו.

המובחרים של קיילי מינוג

Kylie Minogue – Magic

Kylie Minogue – Miss a Thing

Kylie Minogue – Say Something

האתר של קיילי מינוג

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן