קרן פלס איתי

קרן פלס איתי

השיר נכתב על בן זוגה לשעבר, איתי פרל. פלס עצמה לא רצתה להתייחס אליו והעדיפה להשאיר את הדמות עליה נכתב השיר אנונימית

מילים ולחן: קרן פלס
5/5

היא חשבה על איתי רק במונחים של סטוץ של לילה אחד, יעזוב עם אור האור ויעלם. איתי לא מתעסק ברגשות. הוא מסתפק בריגושים ולפעמים באיזו כתף רכה. והיא – זה החורף הראשון שלה לבד. נקלעה בדרכו האומללה. מתעסקת בשלה, לא בשלו. לא הכי בראש שלה, אם כי היא מאבחנת אצלו סימני עצבות.
קרן פלס מנסה לתאר מערכת יחסים-קשרים זמניים, שיש בה ריגושים, רגשות ומשהו מאוד זמני. (מתאים לדור של האלפיים?) המוסיקה אינה להיטית. היא מאוד נאראטיבית, יש בה הרמוניה יפה, וכך גם העיבוד המעניין שעשה אוהד חיטמן למיתרים. לקרן יש הבעה רומנטית, כזו מהורהרת, טיפה עצובה, טיפה מתפנקת. נדמה לי שזה שיר שהיא לא הייתה מוכרת למירי מסיקה. הוא מיוחד מאוד והוא שייך אך ורק לה.
איתַי הוא סינגל הבכורה של  קרן פלס שנכלל באלבומה הראשון מ-2006, "אם אלה החיים". השיר נכתב על בן זוגה לשעבר, איתי פרל. פלס עצמה לא רצתה להתייחס אליו והעדיפה להשאיר את הדמות עליה נכתב השיר אנונימית. לדבריה "השיר הוא על בחור שהגיע לעיר הגדולה ועדיין אין לו משפחה ושורשים. והעניין הוא שמתחת לכל הכיף בלהיות לבד ולא מחויב, מסתתרת בדידות".
קרן פלס, היתה בת 27, בעת יציאת השיר/ האלבום בוגרת בית הספר למוזיקה "רימון" ובית הספר למשחק "סופי מוסקוביץ'". את השירים הראשונים שכתבה והלחינה העניקה לחברת הילדות שלה מירי מסיקה ("נובמבר", "לשם") להראל סקעת ("ואת") ולשירי מימון ("תברח") וגם לכמה מחזות תיאטרון.

קרן פלס איתי

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

תגובה אחת

  1. הלכתי אתמול לקנות את הדיסק
    מצטער: 60 ש"ח זה הרבה כסף
    איה כורם, מירי מסיקה, הראל סקעת כולם
    60 ש"ח

    תלמדו משרית חדד, 35-40 ש"ל לדיסק
    זה מחיר סביר.

    בעידן שבו הורדת שיר לוקחת 2 דקות
    זו גניבה ולא ההורדה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן