ניקי גולדשטיין - Creep

שלב הדו-קרב: מה יש לאמדורסקי מניקי גולדשטיין?

הכוכב הבא לאירוויזיון 2020

עם ניקי גולדשטיין, אלה לי להב, גאיה שאקי, התבלינים, אור עמרמי ברוקמן, אור אדי, עדן אלנה
4/5

אמדורסקי לא סובל את Creep של רדיוהד. בניסוח יותר מדויק: אין לו כוח לשמוע עוד קאבר לשיר הזה. התוצאה: ניקי גולדשטיין חטף ממנו אדום מול כל הכחולים של השופטים האחרים. אילו אני שופט של השופטים, הייתי מוציא לאמדדורסקי אדום. את הטעמים שלך תשאיר לעצמך. שפוט לגופו של ביצוע. אתה לא יכול להגיד למתמודד – אתה מוזיקלי ונפלא, אבל אני לא יכול לשמוע את השיר הזה. זא אינו יכול להוות קריטריון להדיח מועמד מהתחרות. טוב ששירי מימון ניצלה את הזכות המיוחדת, שניתנה לה לעשות לניקי Save, כי הגרסה שלו ל – Creep היתה הקאבר של חייו – ביצוע וירטואוזי, שינויי גוונים בקול, אינטרפרטציה תחושתית מאוד אישית. אם מחפשים הדגמות ייחודיות לקאברים, קחו את הביצוע הזה של ניקי גולדשטיין.
מה יש לאמדורסקי מגולדשטיין? בשלב האודישן הוא פסל אותו בגלל גילו! "המבוגר האחראי" בשולחן השופטים אמר בתגובה שלו לאודישן של  גולדשטיין, ששר גרסה ל – Million Reasons המוכר מליידי גאגא, "אתה שר מדהים, אבל יש אנשים שמגיל מסוים – האשליה לפריצת דרך אינה לגילם". מה, אמדורסקי אינו יודע ששיפוט נכון צריך תמיד להתייחס לגופו של ביצוע, לא לשום דבר אחרי שאינו מן הענין – מוצא, גיל, סגנון. גם הפעם מצא אמדורסקי סיבה מפוקפקת להכשיל את גולדשטיין.
לניקי גולדשטיין היתה משימה כמעט בלתי אפשרית – לנצח בדו-קרב את נערת הפלא אלה לי להב, ששרה Hey Mama. אלה היא שילוב בלעדי של גיל צעיר (16) יופי מיוחד, קול יפהפה, אנגלית רהוטה. התמצאות מעודכנת בפופ העכשווי, וגם יכולת לעשות שאו בריקוד. מילים פשוטות: אין עליה. אחרי שהביצוע שלה זכה ל-90%, הסיכוי של גולדשטיין נראה אפסי, ואז הוא פתח מבערים ונתן התמודדות מעולה עד מפתיעה.
שלב הדו-קרב מציב את 20 הטובים להתמודדויות לא פשוטות: העונה הזו מייצרת תחרות על הבסט אופ דה בסט. עדן אלנה, מתמודדת סדרתית, שדפקה בייצוע מהוקצע ל – Power של Little Mix, "התבלינים"  שהעניקו אינטרפרטציה עוצמתית ל"תל אביב בלילה" והפקיעו את השיר מחלקתה של עדן בן זקן, אור עמרמי ברוקמן – המיוחד והייחודי שכמעט בכל ביצוע מוציא מעצמו איכויות שירה נדירות, פרשנויות אמוציונאליות, שאינן משקרות, והפעם בשיר של אמר דדון – "כל יום כמו נס". גם גאיה שאקי ששרה Crazy של נארלס ברקלי – מועמדת פוטנציאלית להיאבק על המקומות הראשונים. זמרת שמרגע שהיא מתיישבת ליד הפסנתר, היא מתמקדת על השיר ונמצאת לגמרי בתוכו, כאשר הגוונים הקוליים המשתנים תואמים את המנעד הרגשי.

עדן אלנה – Power מול התבלינים – "תל אביב בלילה"
אור אדי – "כמו סינדרלה" מול אור עמרמי ברקמן – "כל יום כמו נס"
נתן קטורזה – Uptown Funk מול גאיה שאקי – Crazy
אלה לי להב – Hey Mama מול ניקי גולדשטיין – Creep

ניקי גולדשטיין – Creep

אלה לי להב – Hey Mama

אור עמרמי ברוקמן – "כל יום כמו נס"

גאיה שאקי – Crazy

עדן אלנה – Power

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן