שלום חנוך ומתי כספי העיקר זה השירים אלבום בהופעה חיה

שלום חנוך ומתי כספי העיקר זה השירים אלבום בהופעה חיה

האלבום מוקדש על ידי שלום ומתי  לגיא אילוז ז"ל, שנחטף במתקפת הטרור ב-7 לאוקטובר לרצועת עזה, שם מצא את מותו הטרגי.

3.5/5

גם אם החיבור הסגנוני לא בדיוק קוהרנטי, עדיין – זהו מפגש יחיד במינו. ערב שהוא יותר מאשר התרפקות נוסטלגית של השרים בציבור. שני יוצרים מולאים שמוצאים נקודות חיבור ביניהם.
אז כן: תשאלו את הקהל בסוף הערב. רק פרצופים מחייכים. הם היו עסוקים בשירה רוב הזמן.  השאלה האם  מתי כספי ושלום חנוך  נועדו זה לזה באופן טבעי לא הטרידה. בשביל השירים האלה – נועדו גם נועדו. לוקחים שירים מוכרים, הרכב טוב, יוצאים לדרך.
ביקורת? מי צריך ביקורת? צד שני, ותמיד יש עוד צד לעניין – פטור בלא קמצוץ ביקורת אי אפשר. שתי  אפשרויות עמדו לנגד עיני: 1. ערב נחמד, נעים וזורם למתרפקים על שירת יחדיו, שירונים, נוסטלגיה, שזה בסדר. 2ערב שמעצים שירים, מספק אינטרפרטציות חדשות, עיבודים חדשים מסעירים. אחרי שעתיים ו-12 שירים של מופע משותף אני נוטה לבחור ב-1, פחות אירוע חד-פעמי. אהבות נעורים, תחנות נבחרות שהשניים בחרו לפסק זמן מוסיקלי שנמשך למעלה מארבע שנים. ובאמת יותר משניהם – השירים מנצחים.

*** המופע הוקלט ב-23 במאי 2023 בהיכל התרבות תל אביב. האלבום מוקדש על ידי שלום ומתי
לגיא אילוז ז"ל שנחטף במתקפת הטרור ב-7 לאוקטובר לרצועת עזה, שם מצא את מותו הטרגי. "אם נוכל לזכור את גיא שעבד איתנו בהפקת המופע, גם במופע הזה שהוקלט, דרך השירים ובאמצעות המוסיקה, אם נצליח על ידי כך להעניק שמץ נחמה למשפחתו, הרי שיהיה זה לכבוד עבורנו".

משה לוי – פסנתר, המונד | ז'אן פול זימבריס – תופים | יונתן אלבלק – גיטרות | פרננדו
קנופף – בס | חן "פפה" מאיר – כלי הקשה

שלום חנוך ומתי כספי העיקר זה השירים אלבום בהופעה חיה

שלום חנוך פייסבוק

מתי כספי פייסבוק

 

share

3 אהבו את זה

share

3 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן