שלומי ופבלו צילום מרגלית חרסונסקי

טובים מאוד השניים

שלומי פבלו 2019

ההופעה, היכל מבטחים מנורה
/5

וניפגש ביוני באמפי קיסריה. יהיה סולדאאוט. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה. אל תתווכחו עם הקונצנזוס. היתה חגיגה בהיכל. הקהל מת על שידוכים של זמרי מיינסטרים לכל המשפחה. סוג של עיסקת חבילה. כל הלהיטים. "דה בסט אופ" עם ניחוח של נוסטלגיה. אמרו שעבר ביניהם "חתול שחור". פייק ניוז. נכון ששלומי חשב שהשידוך מיצה את עצמו ופבלו היה זה שהתגעגע, אבל כמו בחיים – יש נישואין שאינם נמשכים לעד. ההבדל הגדול: דרישת הקהל. 12 שנה אחרי. מתדפק על הקופות, שולח מסרים. האמרגנים מחשבים זמנם לאחור כדי לתכנן מסלול מואר כל הדרך אל הסולד אאוט. וכמו שאומר השיר החדש "אתה חסר לי": אנחנו כבר בגיל שאין בו פחד. ריפרשו את החברות המוסיקלית. השיתוף עושה שוב את  דרכו על נתיב אמצע בדרך לקיסריה בפעם השישית שלהם בעוד חצי שנה.
השחזור כורך את כל הלהיטים בתערובת ים-תיכונית ולטינית. סלט חריף-מתוק מתובלן בשלל ז'אנרים. רק בישראל יכול להיות מצב שהרומבה פלמנקו מתחברת עם מוסיקה יוונית, טורקית ודרום אמריקנית. יש תזמורת מאחור, שמספקת את המינונים. הלהיטים מסודרים באופן כמעט כמו לאקט מיני עם הקהל. האורגזמה תגיע בשיא – ב"לכל אחד", ועוד פעם  לסיום: "מלדיטה לונה". "מנורה מבטחים" בטירוף.
"בדמעות שאת בוכה" של פבלו פתח את הערב. מחפשים איזונים ומעברים בין הלהיטים,  "ילדונת" חובר ל"שתדעי", "השבת כבר נכנסת" של האחות לאה שבת נכנס בתזמון המדויק. לטיני צוהל, יווני כובש, טורקי מסולסל. סלסה מרקידה. פלמנקו ספרדי. תן להם בגיטרה ספרדית, בבגלמה, באקורדיון. תן להם במחרוזות – מזרחית ולטינית. פבלו – תזזית, מאושר, שמח, דוהר מחוף אל חוף. שלומי מאופק יותר, כרגיל. יד על הלב. שירת הנשמה. משלימים זה את זה. הנגנים מעבירים את המופע מהילוך שני לחמישי. ההיכל שר איתם "אל תדאגי לי אמא", "בגלל הרוח" ו"מה הוא עושה לה". האיר להם באלפי פנסי הסלולר ב"נר על החלון". לשיר איתם. לצלם, לצלם, לצלם. הכל כאן מחניף בדרגות היסטריות, הרפרטואר, הקצב, המנגינות, הדואטים. הקהל מתביית-מתפנן-מתכייף על זה. נו, אמרנו כבר (כמעט) הכל.

שירים: בדמעות, יש לך, אתה חסר לי, אל תדאגי לי אמא, ואני שר, מתאהב, הלב, מה הוא עושה לה, משהו מתוק, נורמלי, בין ערביים, ילדונת + שתדעי, השבת כבר נכנסת, יבוא הסוף הטוב, אבא, תנו לגדול בשקט, בגלל הרוח, שובר ת'הראש, שפוט שלך, מחרוזת מזרחית, אדמירל-מלגניה, מחרוזת לטינית+ Fruta הדרן: לכל אחד, נר על החלון, מלדיטה לונה

נגנים: ערן חיו – תופים, דני שניידרמן – בס, שלומי מאה – קלידים, דור רועה – קלידים, דור אלגזי – גיטרות, עומר זליג – גיטרה ספרדית ובגלמה, כלי הקשה – רוני עברין, טרומבון – מתן ממן, סקסופון – גל דהן, סקסופון: אוריאל ויינברגר, חצוצרה – ארתור קרסנובייב, גיטרה אקוסטית ושירה – אביהו שבת, שירה – מנור שבת, שירה – יעלי ארז.

צילומים: מרגלית חרסונסקי

הלב

מה הוא עושה לה

ילדונת

השבת כבר נכנסת

לכל אחד

נר על החלון

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. זמרים תותחים, ההןפעה הכי יפה שאפשר לבקש, נהנתי מאוד??

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן