תדהמה בעולם הרוק: כריס קורנל (52) איננו

/5

כריס קורנל, המוסיקאי, הרוקר, מנהיג הלהקות, מי שמוכר מאוד מהופעותיו בישראל – נפטר באופן פתאומי. בהודעה שהוציא מייצגו, בריאן באמברי, נמסר כי קורנל נפטר אתמול בדטרויט "באופן פתאומי ובלתי צפוי". אשתו וילדיו הוכו בהלם למשמע הידיעה. סיבת המוות – לפי דיווחי המשורה – התאבדות.

קורנל נמצא מת על רצפת חדרו במלון דטרויט זמן קצר לאחר שסאונדגרדן השלימה מופע בתיאטרון פוקס בעיר דטרויט. לפי תיאור של המשטרה נמצא "חוט "סביב צווארו. חוקר מקרי המוות של העיר קבע כי מותו של הזמר בן 52 היה התאבדות.
אשתו ויקי קורנל לה היה נשוי 13 שנים, אם שני  ילדיו,  שמתחת לגיל העשרה:  "קשה לי לבטא את התחושה. קיימת ריקנות בלב שלי, שלעולם לא תתמלא", אמרה. "כפי שכולם מכירים אותו, כריס היה אב ובעל מסור, הוא היה החבר הכי טוב שלי, העולם שלו סבב סביב המשפחה שלו, וכמובן, המוזיקה שלו".
משפחתו של כריס קורנל מתקשה לקבל את המסקנה של חוקר מקרי המוות של דטרויט,  כי קורנל התאבד בחדר במלון ביום חמישי לאחר קונצרט של להקתו.
במכתב של  עורך דינו קירק פאסיש, ואשתו ויקי,  נאמר כי הם "מוטרדים מההסברים שכריס התאבד ביודעין ובכוונה".  ההנחה שלהם היא, שכריס נטל בשוגג מנת יתר של תרופת חרדה, "אביטן" שמה, אשר במינונים גבוהים עלולה להיות קטלנית. "ללא תוצאות בדיקות טוקסיקולוגיות, אנחנו לא יודעים מה קרה עם כריס – האם חומרים כלשהם תרמו למותו". לדבריהם, כריס קורנל נמצא בתהליך גמילה מסמים, מה שנקרא – מכור מחלים. זו הסיבה שנטל את התרופה הנ"ל.
ויקי קורנל סיפרה כי כריס  טס הביתה כדי לבלות את יום האם עם המשפחה בסוף השבוע, עות,  ואחר כך,  בצהרי יום רביעי, טס חזרה לדטרויט להופעה.
"כשדיברנו, דנו בתוכניות לחופשה. עם זאת שמתי לב במשהו מוזר בדיבור שלו. הוא היה שונה. כשהוא סיפר לי שאולי הוא לקח מנת יתר של Ativan, פניתי לאנשי ביטחון וביקשתי שיעקבו אחריו".
לדבריה, "מה שקרה הוא בלתי מוסבר ואני מקווה שהדיווחים הרפואיים הנוספים יספקו פרטים נוספים, אני יודעת שהוא אהב את הילדים שלנו והוא לא  היה פוגע בהם ע"י התאבדות ביודעין ובכוונת תחילה"
כריס קורנל הוא אחד המוסיקאים שקידם את מוסיקת הגראנג' למייסטרים כסולן בלהקות "סאונדגרדן" ו"אודיוסלייב". בשבועות האחרונים הוא יצא לסיבוב הופעות עם "סאונדגרדן". כל הכרטיסים להופעה האחרונה שתוכננה להיערך בדטרויט נמכרו. שעות לפני כן – נפטר. "סאונדגרדן" היתה חלק מגל להקות הגראנג' האמריקניות של סיאטל בין 1980 ל-190 לצד "נירוונה" ו"פרל ג'אם" – כולן הפכו ללהקות מצליחות ביותר .

קורנל פיתח במקביל קריירת סולו. בסך הכל הוא הופיע בישראל חמש פעמים. הופעתו האקוסטית האחרונה נערכה בדיוק לפני שנה בהיכל התרבות בת"א. לפני כן  הוא הופיע עם סאונדגרדן במסגרת פסטיבל "רוקנרולר" בבלומפילד ב-2014

על הופעתו האחרונה בהיכל התרבות ת"א במאי 2016

וידיאו: ביקור ראשון בישראל – מסיבת עיתונאים

וידיאו: כריס קורנל שר Nothing Compare 2 You  של שינייד אוקונור

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן