שלושה סקסופונים במחווה ל"בירד" צ'ארלי פארקר
ערבי מחוות לענקים הם תירוץ טוב לנגנים לאחד כוחות לאלתורים, ואין תירוץ יותר טוב וחזק מאשר צ'ארלי בירד פרקר, פורץ דרך, חדשן, אחת הדמויות שעיצבו את הג'אז המודרני. קרא עוד
ערבי מחוות לענקים הם תירוץ טוב לנגנים לאחד כוחות לאלתורים, ואין תירוץ יותר טוב וחזק מאשר צ'ארלי בירד פרקר, פורץ דרך, חדשן, אחת הדמויות שעיצבו את הג'אז המודרני. קרא עוד
מה שמלחיץ זה הגודש. שמעתי שעתים שירים. יש קורצים, יש שטוחים, יש יומרניים, יש נחמדים, יש חזקים. כלומר – מעט חזקים. השוק האירופאי הגדול של הפופ חוזר לפעולה. כאן אין נפילות שערים. עונת האירוויזיון מספקת מבול שירים חדשים, כאילו אין
האם פסגת המלודרמה של השיר "מילים" נשמעת חזקה יותר בצרפתית? האם הגרסה העברית היא שתמנע את הדוז-פואה. מה שבטוח – בצרפתית זה נשמע טוב יותר הגם שהייתי ממליץ לעבוד יותר על האקצנט קרא עוד
ואפתח בשאלה: מי זה הקהל הזה שמגיע למופעי ג'אז במשכן לאומנויות הבמה בשישי בלילה? שיזהה את עצמו. לא סתם שאלתי. אני לא רואה בקהל הזה כמעט אף חובב ג'אז שאני מכיר ופוגש נאמר בפסטיבל הג'אז של תל-אביב בסינימטק, בג'אז