מועדון קמלוט הרצליה

רביעיית רוברטו גאטו

0/5
רביעייה רוברטו גאטו במועדון קמלוט הרצליה. רוברטו גאטו – תופים, דנילו ריאה בפסנתר, דניאל טיטארלי בסקסופון ולוקה בולגרלי בבס. 23.11.05
 
מגזין הבילבורד הגדיר אותו "אחד ממתופפי הג’אז הטובים ביותר באירופה".ובעיתון האיטלקי "קוריירה דלה סרה" כתב רפאל רוזלי: "גאטו הוא אחד ממוסיקאי הג’אז האיטלקים שפרצו את גבולות איטליה"
 
המתופף רוברטו גאטו, מבכירי נגני הג’אז באיטליה,הוא מסוג המתופפים שמוביל נגנים לג’אז חם, ממש כשם  הסדרה שבמסגרתה הוא הופיע.
 
שמעתי אותו בקמלוט בתוכנית המוקדשת לנגן הסקסופון האגדי אורנט קולמן. גאטו ורסטילי. זה לא רק קולמן. הוא מגיע עד ג’אז צועני א-לה דג’נגו ריינהרדט, והוא מציג משהו מרוח המוסיקה שכתב לסרטים – בקצבי רומבה, למשל, ואני מסכים עם מבקרים שקבעו כי מדובר במתופף שמקרין "חום ים תיכוני" בנגינתו.  

רוברטו גאטו (47) ילד רומא, עשה את הופעתו המקצועית הראשונה עם "טריו רומא" ב-1975. מאז הופיע ברחבי העולם עם הרכבים שלו ועם גדולי אמני הג’אז כדייב ליבמן, פיל וודס, ג’יימס מודי, מייקל ברקר, ג’ו לובאנו, טומי פלנגן, אנריקו פירננוזי, דידייה לוקווד, ג’ון סקופילד, ג’ון אברקומבי, רישר גאלינו, פט מתיני, בירלי לגרן . 

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן