לורד בהופעה 2017

הזמרת לורד ביטלה הופעתה בישראל

/5

כוכבת הפופ, הזמרת לורד, ביטלה  את ההופעה המתוכננת בישראל ביוני 2018, לאחר שהופעלו עליה לחצים מצד מעריציה, במיוחד בארץ מולדתה, ניו זילנד.
הזמרת בת ה -21 הגיבה לביקורת ולמכתב גלוי המבקש ממנה לא להופיע בתל אביב כמחאה נגד הכיבוש הישראלי של פלסטין.
ביום חמישי בערב עוד התייעצה ואמרה שהיא "שוקלת את כל האפשרויות". אתמול הוציאה מכתב לקהל בישראל, בו הודיעה סופית על הביטול: "היי חבר 'ה, באשר להופעה בישראל – קיבלתי מספר עצום של מסרים & מכתבים והיו לי הרבה שיחות עם אנשים רבים  בעלי דעות שונות, ואני חושבת בההחלטה  נכון לעכשיו היא לבטל את ההופעה היא ההחלטה הנכונה. אני גאה בעצמי שקראתי והתייעצתי הרבה לפני שהחלטתי להופיע בישראל, אבל אינני גאה על כך שלא עשיתי את ההחלטה הנכונה. האמת היא שבמשך שנים היה לי חלום להגיע לישראל, לבקר במקום היפה הזה בעולם, ואני באמת מצטערת לשנות את ההחלטה להופיע אצלכם. אני מקווה שבאחד הימים נוכל כולנו לרקוד"
לורד קיבלה מכתב פתוח מנדיה אבו-שנב וג'אסטין זקס שפורסם באתר האינטרנט המקומי, בו ביקשו ממנה לבטל את הקונצרט של ישראל, שייערך ב -5 ביוני בשנה הבאה.
"לורד היקרה  … אנחנו שתי נשים צעירות, אחת יהודייה, אחת פלסטינית", כתבו הנשים. "כיום, מיליוני אנשים מתנגדים למדיניות הדיכוי של ממשלת ישראל, לטיהור אתני, להפרות זכויות אדם, לכיבוש ולאפרטהייד. כחלק ממאבק זה, אנו מאמינים כי חרם כלכלי, אינטלקטואלי ואמנותי הוא דרך אפקטיבית לפעול נגד פשעים אלה. זו דרך שהוכיחה עצמה נגד האפרטהייד בדרום אפריקה, ואנחנו מקוות, שהיא עשויה לתרום שוב למאבק".
מאז ההכרזה על תאריכי ההופעה והיעדים ב -18 בדצמבר, לורד עמדה  בפני ביקורת מצד מעריצים על החלטתה להופיע בתל אביב, ועם זאת, רבים אחרים תמכו בה ואמרו כי אסור שפוליטיקה תשפיע על האמנות והמוסיקה בעולם.

ההודעה על הופעתה בישראל

לורד בהופעה 2017

https://www.youtube.com/watch?v=5RXLrtAwVmg

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן