מריאן פיית'פול

מריאן פיית'פול החלימה מהקורונה. שולחת תודה לכל מי שעזר ותמך

/5

לאחר שבועות שנלחמה בווירוס הקורונה, מריאן פייתפול מודה לאנשי המקצוע הרפואיים שעזרו לה להתאושש."הייתי רוצה לומר לכל האנשים שדאגו לי וחשבו עלי, ששלחו לי אהבה, אנשים שאני מכירה, אנשים שמעולם לא פגשתי, תודה שעזרת לי להשתפר",  כתבה בטוויטר ב-פוסט שכלל תמונה שלה מוקפת באוסף הספרים שלה. "אני רוצה להודות לרופאים ולאחיות שהיו כל כך טובים, ולמעשה הצילו את חיי! תודה לכולכם שוב על כל הטיפול, האהבה, המחשבות, התפילות והמשאלות שלכם".
מריאן פיית'פול, הזמרת בת ה -73,  אושפזה בבית חולים בלונדון בתחילת אפריל לאחר שנתגלה בה נגיף הקורונה. את דבר מחלתה גילה חבר שלה בפייסבוק.
נציגה מטעמה מסרה: "אנו שמחים מאוד לומר כי מריאן השתחררה היום מבית החולים, 22 יום לאחר שהתאשפזה, כשהיא סובלת מתסמינים של COVID-19,. היא תמשיך להתאושש בלונדון"
מריאן פייתפול, מוסיקאית, זמרת ושחקנית שיצירתה מיוחדת כמעט כסיפור חייה יוצא הדופן.  כנערה צעירה בשנות השישים, היא התגלתה ע"י הרולינג סטונסמיק ג'אגר וקית' ריצ'ארדס כתבו עבורה את הסינגל הראשון (השיר הראשון שצמד הכותבים האגדי הזה יצר) "As Tears Go By", להיט שהלך לפניה. מריאו מוסיקאית, שחקנית ונערת זוהר נחשפה אז לחיי בוהמה סוערים. התמכרותה הקשה וארוכת השנים לאלכוהול וסמים בשנות השבעים, השאיר את חותמו על קולה שהפך עמוק וחרוך. באופן אירוני לחלוטין – בכך השיגה את ייחודה.

בסוף שנות השבעים עם צאת אלבומה "Broken English", חידשה פייתפול את הקריירה המוסיקלית שלה, והמשיכה מאז להוציא אלבומים ולהופיע, תוך התנסות  בקשת מוסיקלית רחבה מפופ דרך רוק ועד בלוז.  באותן השני ם היא משתפת פעולה עם מיטב האומנים בעולם בניהם דיוויד בואי, בוב דילן, ניק קייב, פי ג'יי הרווי ועוד רבים.
מריאן פייתפול, אגדה בחייה, מתגברת על הטראומות שליוו את ראשית הקריירה שלה, מבשילה והופכת לאמנית בוגרת נפלאה, כשסיפור חייה כבר ברקע.  לאחרונה החלו בהפקת סרט ביוגרפי על חייה של פיית'פול בכיכובה של לוסי בוינטון ("רפסודיה בוהמית") בבמויו של אלכסנדר מקווין. האלבום האחרון, ה-21 של פיית'פול ‘Negative Capability‘ שיצא ב – 2018 זכה לשבחי הביקורת.

מריאן פיית'פול – מסיבת עיתונאים בישראל, מרץ 2008

מריאן פיית'פול – ההופעה בפסטיבל אישה בחולון

על הופעתה באמפי שוני בבנימינה באוקטובר 2011

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן