אמי ווינהאוז אושפזה

/5

הזמרת אימי וויינהאוז Amy Winehouse אושפזה בבית חולים כתוצאה מ"תגובה לא טובה לתרופות". זוכת הגראמי הובהלה באמבולנס מדירתה שבצפון לונדון ל"יוניברסיטי קולג' הוספיטל". גם בחודש שעבר אושפזה איימי בבית חולים לאחר שאובחנה אצלה אמפיזמה, נפחת בריאות שגורמת קשיים בנשימה – כתוצאה מעישון כבד והסנפת קוק.

החרדה לבריאותה ולחייה של איימי משמעותית ביותר. היא מכורה קשה לסמים, כבר נעצרה בעבר ע"י משטרת לונדון, לא איבדה הכרה. אימי בסך הכל בת 25, זמרת סול וג'אז מצוינת, מיוחדת בסגנון שלה שמתחשב במסורת המוסקה השחורה אבל גם ממוקש בזווית אישית מאוד.
אלבומה הראשון Frank יצא ב-2003, וזכה לשבחי הביקורת. אבל היו אלה הסינגל Rehab והאלבום Back to Black שיצאו ב-2007, שזיכו אותה בשלושה פרסי גראמ והעמידו אותה בשורה הראשונה של זמרות הריתם נ' בלוז בשנות האלפיים. העובדה שהייתה מעורבת בסמים מנעה כניסתה לארה"ב לקבלת פרס הגראמי. ג'ניס ויינהאוס, אמא של איימי, כתבה לפני שנה מכתב פומבי בו התחננה שבתה תשוב הביתה לקבל עזרה. המכתב פורסם בכל כלי התקשורת הבריטיים ובין היתר כתבה שם האם המודאגת שהיא תמיד ניסתה לעזור לבת שלה במצבים הקשים, אבל התברר שאי אפשר לעזור למי שלא רוצה שיעזרו לה.

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן