Khaled Arman חאלד ארמן

קאבול וורקשופ Trigana

כשהטכנולוגיה משרתת את המוסיקה ולא הופכת לעיקר, נולדת מוסיקה מפולפלת

Sound of World
4/5

מה למסורת המזרח ולמוסיקה אלקטרונית? חאלד ארמאן, שמושבו בלונדון, בעל רקע קלאסי, ופרנצסקו רוסו נותנים תשובה. הראשון המנגן מיתרים אפגניים ברובאב (כלי המיתרים הלאומי של אפגניסטן), הוא בעל שורשים אפגניים, השני נפוליטני.  העולם האלקטרוני של סדנת קאבול, ההושפע מאוד מהמוזיקה האפגנית וההודית, הוא תוצאה של מחקר מוזיקלי.
מוסיקת העולם נולדה, במובן מסוים מהיתוך של טכנולוגיית אולפן עם מוסיקת עם. מסורת ומודרניות עדיין מגדירים את המתח שמעניק לצלילים הגלובליים הטובים ביותר את יכולתם להפנט את הקהל תוך שמירה על קשרים עם סגנונות מקומיים מושרשים.
Kabul-Workshop מתוארת על ידי המייסדים פרנצ'סקו רוסו וחאלד ארמן (מוסיקאים שהוכשרו קלאסית מאיטליה ואפגניסטן ) כ"electro World collective". המוסיקה היא פיוז'ן אמיתי שמסרב לקלישאות, אינו אקזוטי במכוון ואינה תואם ציפיות קצביות מקריות. זוהי מוזיקה הודו-אפגנית מסורתית שהפכה להודו-אפגניסטית עכשווית באמצעות אלקטרוניקה, ניסויים ואלתור ג'אז
לא כל חיבור של אלקטרוניקה עם סרנגי, טבלות ומיתרים הודים מצמיח מוסיקה ששומרת על תמצית מקוריותה. אבל כשהטכנולוגיה משרתת את המוסיקה ולא הופכת לעיקר, נולדת מוסיקה מפולפלת עם ניחוחות ותבלינים, קצב ומלודיה, שעושים את המושג "וורלד מיוסיק" לאותנטי.

Kabul Workshop Trigana

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות