בלתי ניתן להחלפה

ג'ורג בנסון

GRP, הליקון
3/5

בנסון עסוק ב"סמות' ג'אז", ג'אז מלודי, ווקאלי בעיקר. ועדיין הפריטה שלו בגיטרה היא שעושה את ההבדל הגדול, אלא שהיא פחות ופחות נשמעת. הדיסק ברובו הוא ריתם אנ' בלוז מלודי. ב"מדרגות לאהבה" הוא שר בקול יפהפה, משהו בין ג'אז לסול מלודי. וכמעט באותו טון – "טלפון סלולרי" ריתם אנ בלוז עכשווי רך וענוג בדואט עם הזמרת אנדראה סימונס.

בהשוואה לאלבומים אחרים שלו, אין כאן שינוי סגנוני משמעותי, בהבדל אחד – בנסון נהייה יותר סופט ריתם אנ' בלוזי מאשר סופט ג'אזי. יותר כזה "להקת בנים", מאשר זמר ג'אז ייחודי. יותר אמן של ג'סטות (הצליל הספרדי ב"מיתרי האהבה") מאשר יוצר מקורי.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן