הראגה בום יכול להיות ריקוד עם לכל מדריכי ריקודי העם בארץ. אני בטוח שמישהו כבר רשם פטנט על צעדים. אישתאר הולכת על פיוז'ן דאנס בין לטינו היפ הופ פלמנקו ושפה ערבית. זה מגיע עם ובום בום וקצב ששום רחבת ריקודים בשמחות הכלולות והבר מצוות לא יפסחו עליהם. גם דאנס, גם היפ הופ וגם ערבית. הלא בתוך עמנו אנחנו יושבים, ועמנו אוהב את הקומבינות האלו.
כבר אלבום שישי של אישתאר. יש סיבה לחגוג. יעלו ויבואו אמן הרגאיי הצרפתי Jmi SIssoko שאין לי מושג מיהו, אבל לא יודע מה הוא בדיוק עשה לשדרג את Habibi פרט לטונים האלה הגבוהים שמזמרים משהו על וייבריישן.
יש עוד אורחים, Burak Aziז אומר משהו? מכל מקום, בקומבינה של דאנס ומזרחי אישתאר מסתמנת כדבר החם ביותר בתחום מוסיקת הרחבות העכשווית. הרבה חיוך, הרבה שמחת חיים, לפיזוז ולעינתוז, ותקשיבו ל"דיקי דיקי דיקי" כדי להבין שם חולה אסטמה קשה לא יצליח לעצור את עצמו. אישתאר מקשטת בקצת פלמנקו כדי לחזור לקצב האוריינטאל ב"אלה באלי". מי האורח הפעם? Tchanelas. מי? לא חשוב, שילוב קול הפלמנקו יצא אחלה. מה אגיד היו לה מפיקים לדבר הראגה בום הזה.
פתאום הפסקה: נופל עלינו שיר צרפתי שקט סטייל אירוויזיוני – Je Sais D'Ou Je Viens. חדל ריקוד. אבל לא היא לא נהייתה פתאום שנסיונרית. עוברים ל"יאללה יאללה" עם אילן בבילון שזה דאנסהיפהופי. הכל בסדר כל יללות "לללללל". ומה זה ה"סינ טי" הזה – ערבית או ספרדית? שניהם.
עכשיו אני כבר בטוח: הילדה מכפר אתא, מכונאית המסוקים הראשונה בצה"ל, זו שפרצה לתודעת הקהל עם להקת Albina רוקדת על החתונה הקוסמופויטית, בלי הבדל, גזע מין ושפה. תגידו מה שתגידו: היא עושה את זה לא בקטן.
תגובה אחת
אישתאר מהממת. מצליחה יפה בחו"ל ואנחנו אוהבים אותה ואת האלבומים שלה.