רמיקס נועד בעיקר לרחבות. בשביל רמיקס מהוקצע-אפקטיבי מגייסים מפיק דאנס מהוקצע ואפקטיבי. המפיקים שהגיעו לאולפני ריהאנה הם איך לא החמים ביותר בשוק. אני אומר את זה בהימור קל, כי אחרת איך? הרי לא יהרסו לסופרסטארית שכבר הוכיחה את יכולותיה המסחריות. טוני מורן אומר לכם משהו? סימוס האג'י? מוטו בלנקו? וויידבוייז? מה חשוב. בואו נאמר שבגדול הם מספקים את הסחורה. החידוש באוסף הרמיקסים הזה – 3 רמיקסים מאלבומה האחרון. בסך הכל ריהאנה שיחררה לאוויר המועדונים לא פחות מ-6 סינגלים מהאלבום הזה.
Umbrella feat Jay Z
Take A Bow
Disturbia
Shut Up And Drive
Don't Stop The Music
Hate That I Love You
ברור שאלבום הרמיקסים ילך לפלטינה הכפולה. יזכה אותה בעוד כמה פרסים מטעם תעשיית המוסיקה. עם זאת יש תחושה, ואני מקווה בשביל מוכשרת כמו ריהאנה, שהתעשייה אינה משתלטת על השירים והקריירה שלה ומוליכה אותם לאפיק המסחור במקום לתת לה לצמוח – בלי לכוון אותה לטרנד הרמיקסים.
אבל בלי שום קשר ישיר לקריירה של ריהאנה – יש כאן אלבום רמיקסים פונקציונאלי טוב בסוגו למי שאוהב קצב (ביט) קלאבים רקיד, לא גרסאות ארוכות (שזה חיסרון לרוקדים, לדי ג'ייז בקלאבים), מצד שני – כשירים בפני עצמם זה אפילו יתרון כי ההפקות עצמן טובות עד משובחות. פאן, פאנקי, דאנסי, סקסי.